Wie heeft er een CNC-frees tot zijn beschikking?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
775
Punten
113
Leeftijd
60
Ik zoek op dit moment iemand die een CNC-frees heeft of mag gebruiken via zijn werk? 

Reden hiervoor is dat ik een model wil laten zagen/freezen uit een houten ( triplex ) plaat, of als het kan in 1 keer in 6 lagen,  en dan in doorsnee 60 centimeter, want het model wat ik wil hebben heb ik 6 keer nodig. 

Foto's zijn er zat te vinden van het model wat ik nodig heb, maar het moet ook in het programma passen wat in de pc van de frees zit neem ik aan? 

Even een voorbeeld van wat ik wil: http://markswoodchips.com/wp-content/uploads/IMG_4634.jpg

Als jou model er zo komt uit te zien dan mag je wel een griep prik halen, bij de eerste niesbui bteekt er door dat geblaf er zo een poot vanaf.

Tenzij je het gebruikt als een ornament.

Ja, zo komt het model er wel uit te zien @Matrix!!!  :pfff:

Niet meteen negatief zijn, het uiteindelijke resultaat zal echt wel stevig zijn.

Nee ik ben niet negatief alleen ik steek een waarschuwend vingertje omhoog. Het ligt helemaal aan wat voor materiaal je gebruikt. Je hebt het over triplex en die heeft in een bepaalde richting een zeer zwakke plek.

Kies je voor mdf d?n ga je huilen, metaal aluminium is sterker. Maar dat is bewerkelijker.

Dat snap ik @Matrix, maar hetgeen wat ik gefreesd wil hebben is enkel voor de basis, en die wordt v??l sterker. ;) 

Denk maar in iets van 19 meter lang.... 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan