Wie is Al Capone?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja zit ie gewoon met de rest van zijn familie kroketten te eten.

Kom op jongens, ik ben het niet...

Ik bedoel eigenlijk, valt jullie niet op dat bepaalde personen hier op de zelfde manier posten als Al Capone....

Ook valt mij op dat waneer Al Capone wat plaatst hier op het bord, dat dan geen enkele moderator er zich mee bemoeid, vreemd eigenlijk niet????

Nou Wie Volgt?,

Nee vind ik niet zo vreemd hoor fred , Capone is vele malen slimmer en daar kan elke moderator (Behalve BT, daarom denk ik ook dat hij Al is) nog wat van opsteken dus laten ze hem lekker posten ... waar denk jij ... en allen, waar je die Conax "boodschap" aan te danken hebt ?
Volgens mij komt die over een week of drie met de "boodschap" dat je C+ kan kijken met de MR omdat er een zelfde soort Processor in de MR en MM zit dan op je MGv1 card , het zal me echt niks verbazen hoor !Volgens mij zegt die dan ook nog dat het om de snelheid gaat van de kaart en dat je hiervoor een Titanium of Penta4 of M2 moet hebben .... het zou mij echt helemaal niets verbazen .

Nou ga ik echt naar m'n nest !

Cya ...

Originally posted by twilight
Ik bedoel eigenlijk, valt jullie niet op dat bepaalde personen hier op de zelfde manier posten als Al Capone....

Nou Wie Volgt?,

@Green Hornet: Da's geloof ik al de tweede keer dat je denkt dat ik dat ben, maar ik heb me nog nooit ingelaten met idiote uitlatingen onder een andere naam en zal dat ook nu niet doen.

@Avensis: "Wie het zeker niet is, maar hij hoort wel in dezelfde categorie, is TRON."
????????????????????????????????????????????
Ik denk dat je hier toch wel een -heel- grote vergissing maakt als je Al Capone in de categorie van Tron gaat zetten.
Echt niet dus, alleen al qua manier van optreden hoort ie met grote afstand niet in die categorie thuis en qua kennis lijkt het me ook vreselijk sterk dat ie in de buurt komt uberhaupt, laat staan dat ie in dezelfde categorie zou vallen.

Meneer heet inderdaad Hans met zijn voornaam.
Maar noch het eendenteam, noch ikzelf gaan vermelden welke achternaam erbij hoort, of welk ip adres.
Zoiets word nog altijd gezien als privacy van de gebruiker op een board, ik denk niet dat jullie het leuk zouden vinden als we jullie namen met ip adres even open en bloot zouden gaan zetten.

En nee, via pm of email hoeft men het ook niet te proberen.

Als ie dan maar geen worst als achternaam heeft want dat lijkt mij echt klote voor hem..

Beste BT,

Het is niet mijn bedoeling om iemand zijn privacy bloot te geven.

En we moeten er ook voor zorgen dat dit niet gebeurt!

Ik heb gewoon een paar vermoedens, en wou graag weten hoe een ander er over denkt.

In iedergeval is er weer wat te beleven op het duckbord!

GR Fred.

Wie volgt?,

Zal zeker niet jouw bedoeling zijn maar ik zag hier iemand vragen naar de ip gegevens, weet niet meer wie het was en ben ook te lui om te gaan kijken.:)

Hoe dan ook, ben benieuwd of jullie er uit komen. Zelf ken ik hem niet maar vind de manier van vissen hier wel grappig.:biggrin:

@ Black Tiger

Hoe bedoel je ? Idiote uitlatingen onder een andere naam ?

Daarmee bedoel ik dat ik vind dat Al Capone idiote uitlatingen doet.
Dus als ik Al Capone zou zijn, dan zou ik dus idiote uitlatingen onder een andere naam doen, wat dus niet het geval is.

Capiche?

Aaghhhaaa .... Okee Tiger ik snap het, vermaak je nog een poosje ik ga plat !

Welterusten

Cya ...

Ik zou het werkelijk waar niet weten.
Al heeft van die 1zins postings, daar kan je verder geen kaas van maken, dat doe er wel meer....

G

(hij heeft dit jaar nog niets gepost)

Message #: 32 of 45.
Title : ITT-New Uprisals
From : Al Capone
Date : TUE DEC 8 3:51:31 PM

While trying some things on ITT, I have found that when I get a code that is
incorrect I will get a ringing, followed by a carrier and then the error
message. They obviously notice that we are there.

Al Capone

grtz roufa!

Al = pikkie of twilight?
Misschien wel beiden want het is een "family" :biggrin:

The green hornet Schreef:
@ Twilight

Als jij denkt te weten wie het is geef dan een kleine aanwijzing.
Komt die uit Twente of uit Amsterdam ,Rotterdam of misschien wel uit Gouda .... of heel misschien wel uit Capelle a/d Ijssel zegt u het maar !
Maar nu weet ik bijna alles over hem.
1 woonnestje klopt. (maar het zou ook kunnen ergens in N-Brabant,werkplaats)
Maar daar gaat niet om....en ik wil geen gegevens van Capone blootleggen.
Ik wil alleen Capone terug in Duckboard.Hetzelfde bedoeling als twillight.
Dan er is weer een leven in brouwerij....
MAAR 1 DING IS WEL ZEKER, CAPONE IS WEL AANWEZIG OP DUCKBOARD MET ANDERE NICKNAME!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Big-henk schreef:
Vreemd Twilight Jij had toch gezien dat AL op de satdag aanwezig was?
Dat riep jij volgens mij na de satdag wel.
Klopt, hij was ook daar aanwezig, maar heel kort.

hij is zeker spanse of italiens with good ingels longage
grtz roufa!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan