Wie is Al Capone?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha ha ha ha de pik woont heel dicht bij Jack ...........

AL FOR PRESIDENT

Volgens mij ben je je roeping misgelopen fred, quizmaster dat is wel iets voor jou.

Originally posted by Sandokan
Volgens mij ben je je roeping misgelopen fred, quizmaster dat is wel iets voor jou.

Nee toch,, zou het dan toch Hans Kazan zijn eheheheh

Volgens mij woont Al echt niet in Einhoven.

Ik denk dat hij uit de Regio Rotterdam komt .
Regio he,dat wel natuurlijk.

Kan van alles zijn ... Capelle a/d IJssel bijvoorbeeld, maar zou het ook net zo makkelijk niet kunnen zijn.

Het blijft een Mystery onze AL .... maar ik heb het vermoeden dat Al binnenkort ineens weer voor de deur staat met baanbrekende informatie betreft de hobby ... zomaar ineens !

Verder denk ik dat Al dan gelijk weer pleite is daarna !

Maar ja ,je weet nooit natuurlijk ,laten we maar hopen dat die deze keer blijft en dat die deze reis serieus genomen word.

Cya ...

Beter dat ie af en toe langskomt met echte info dan vaak langskomt met bla bla.

Lees Al zijn postings maar eens door mischien is het de greenhornet wel lol

AL FOR PRESIDENT

ALL komt binnenkort wel weer een keer langs huppelen hoor ....maar hij moet nu eerst even zorgen dat die die open firmware ook goed draait op NDS dus nog even gedult ??
Dus eerders komt er wel een nieuwe puzzel nu seca 2 open is .......
Groeten Ben ;)

Ik dacht al dat je dood was man,

Als echte "AL vriend" ( nieuwe Duckstatus voor 1500 topics?) had ik toch wel iets meer response van jou verwacht....lol

GR Fred.

Originally posted by d-box2
ALL komt binnenkort wel weer een keer langs huppelen hoor ....maar hij moet nu eerst even zorgen dat die die open firmware ook goed draait op NDS dus nog even gedult ??
Dus eerders komt er wel een nieuwe puzzel nu seca 2 open is .......
Groeten Ben ;)

Als het echt open is, dan komt er voor de dream ook een oplossing...
Toch?

G

Geef mij eens 1 reden waarom die Al opgespoord moet worden?

Noem mij 1 ding dat hij ooit gepresteerd/gedemonstreerd heeft.

Zelfs op Satdag was hij heel rustig.........

Grtz Mike

sorry Mike The Bike wat zeur je nou, het zijn er precies 2

1
een file waarvan we hadden afgesproken om die niet kant en klaar op het net te gooien, maar alleen maar tips te geven hoe het moest, maar ja toen had all iets wat echt werkte en kon hij het niet laten om dat toch te doen.

2
all ondekte dat de oude seca1 file's van voor de attacks op de mediaboxen het beter deden op de gepatchte seca dozen.

tja veel meer als dit en misschien heel soms een link naar iets waar we wat aan hadden.

ik kan echt niet veel meer bedenken eigelijk, maar misschien is mijn geheugen wel niet zo best.

gr blokker

Zal vast niet veel meer zijn geweest, All is gewoon iemand die op veel sites rondkijkt en doordat hij waarschijnlijk wat Pools kan lezen waar de echte ontwikkelaars zitten, weet hij soms iets wat sneller dan anderen.
Een verzamelaar van info maar net als ikzelf overigens beschikt hij niet over voldoende kennis van diepere materie als bev. programmeren en het hack werk.

Ik heb eerder een posting psyche analyse All gestart http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=12424&highlight=Lagos+Capone

Onze All is bovenal gewoon vermakelijk en voor de nog wat na?evere board gebruiker weet/wist hij altijd een wortel voor te houden.

Gr. Lagos

Ik heb steeds sympathie voor Al gehad. Hij wist iedereen in de ban te houden. De beloofde "Independence Day"...wat een tumult is dat hier toen geweest? :biggrin: Of iedereen op stang jagen. Steeds liepen er velen weer in de val, de wortel zoals je zegt.
Tevens was de Independence Day een keerpunt voor de aanwezigheid van Al.

Originally posted by Mike The Bike
Geef mij eens 1 reden waarom die Al opgespoord moet worden?

Grtz Mike

Nou, Onze vriend Al zorgde altijd voor veel leuke, en minder leuke discussies.

Ook wist hij de boel altijd een beetje op te fokken, en dan was er weer wat te beleven op het Duckbord.

Nu we hem al een hele tijd niet meer vernomen hebben, nadat hij weggetreitert is, Vondt ik het wel leuk om weer in contact te komen met Al, via het Duckbord...

Zeg nou zelf, er is weer wat te beleven op het Duckbord, en das leuk meegenomen.

GR Fred.

Nu, weet ik opeens wie hij is...Toen twilligt erover zei "na maaltijd..blabla..Capone vriendenkring wilde maken".
Nu weet ik precies waar hij woont. Ik heb oude data-gegevens(emails van outlook express) in mijn oude pc laten staan.Zal vanavond opzoeken.
MAAR ik zet GEEN info's op duckboard.OOK niet via PM enz...
Ik hou respect voor Familia Capone.
@ Al Capone, Toch jammer dat jij nu andere nickname hebt gebruikt.
Het was goeie oude tijden, he nietwaar?
===========================
Grt MZ4

Zo'n naam is echt mystery "Al Capone"!!
Want die naam trekt gigantische veel bezoekers aantallen!!!
Twilligt schreef:
Ja nu 4240 keer bekeken, een kijkcijferkanon!..hehehe

GR Fred.
Nu al boven 5000 keer bekeken!!!!

GrtZ MZ4

ander nickname en zijn uitspraken zijn nu anders, verder is de persoon hetzelfde!.........

@ Allen

Als je een Xtreme hebt met Penta 1.11 kijk dan is op
Duckforum/Ucas Ontvangers - Xtreme en Kiosk !

Cya ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan