Wie is Al Capone?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is net wat Twilight zegt Al gaf altijd veel stof tot nadenken, en wees nou eerlijk soms plaatsen we zelf ook iets doms toch.

Nee echt Al moet terug op het Board.
Sterker nog Al als Premier van Nederland...
Dan worden de kroketten mischien goedkoper.....

Al For President

wie plaats er niet iets doms, maar sterker nog, wie plaatst er geen domme reactie op een posting? Maar ach wat is dom, niemand is dom en geen enkele vraag is dom, ieder antwoord is niet dom want anders was het geen antwoord, en als er geen antwoord was waren er ook geen vragen, konden we ook niets doms vragen, dus ja ..... wat is dom..........
ik vraag het me af of iemand op deze vraag geen dom antwoord weet.......

Ben het wel met de rat eens hij denkt ook na en de meeste van jullie niet.
Al poste iets en dan moest je verdomd goed lezen, ik heb er veel uitgehaald helaas de meeste van jullie niet.

Ik denk en weet haast wel zeker dat Al meer gecodeerde kanalen bekijkt dan dat de meeste van jullie hebben.

Tja als je bezig bent met je hobby af en toe is lekker slap aan het ouwehoeren bent kan je heeeeellllll ver komen

Vandaar denk ik dat Fred een kroket met Al wil gaan eten.

Beste AL,

Nu dat iedereen zowat smeekt in dit draadje om als een Messias weer op te staan, wordt het nu toch wel tijd om wat van je te laten horen of zien.

Zoals ik gisteren ook al vroeg geef ons een teken van leven!

Of ga met Fred een kroketje eten.

Fred houdt ons dan wel weer op de hoogte.

Groet Robfra

Slap lullen bij een kroket?Gaat volgens mij veel beter met een krat bier en evt. een jointje.

Bier en kroket grrrrrrrrrrrrrrrrrrr gewoon bier ja

@Lancelot:
Hij wist iedereen in de ban te houden
Sterke vergissing. Hij wist iedereen die in het fabeltje trapte en de twijfelaars in zijn ban te houden.
Niet de belangrijkste groep.

@Pikkie: Alsjeblieft niet, volgens mij zit ie al terug op het board, en ik heb het nog niet nagekeken, maar volgens mij zou hij wel eens degene kunnen zijn die zich voor Locutus uitgeeft.
Hoe dan ook, alsjeblieft niet terug met die gozer.

Ik zeg wel eens dat er geen domme vragen bestaan, die mening ben ik nog altijd toegestaan, maar als er eentje kampioen is in het doen van domme en vage uitspraken en een psychische analyse nodig heeft, dan is het vriend Al wel.

Het markante vind ik persoonlijk nog dat ik hier in de posting nogal wat mensen zie, die eerder aan het klagen waren dat het Duckboard niet meer zoveel is, en nu weer iemand graag erbij zouden willen zien, die net het niveau van het board nog meer omlaag haalt.

Het is maar wat je leuk vind. Maar ik ken er zat die zonder Al inmiddels al meer gelachen hebben dan met hem.

Al For President BT LOL

Hij hoeft van mij niet op het board terug, hij mag maar het gaat erom dat Twilight een kroket wil eten met Al het liefst een van de vebo.......

Een kroket? Oh dat mag ie best eten, van mij ook wel twee, extra vette.:)

Misschien dat ik het eens nazoek misschien ook niet maar volgens mij zit ie al heel lang weer mee te kijken, of nog altijd.

Ja dat moet jij kunnen zien, als je een ip scan doet!!!!..lol

GR Fred.

Dat heeft hij vast al gedaan, Black Tiger is ook maar een Tiger, ehe.. ik bedoel mens.

Gr. Lagos

Een Broodje Kroket lijkt mij ook wel lekker Fred ,met een likkie Mayo .... nee geen Mosterd.

Cya ...

Kroket eet je met mosterd niet met mayo.. bah en alleen kroketten van de VEBO

AL For President

De kroketten van laan zijn de lekkerste maar kijk uit dat je je bek niet verbrandt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan