Wie is Al Capone?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Capone is inderdaad iemand, die veel goede contacten heeft met de Russische en Poolse satters. Maar hij woont tussen Amsterdamen Alkmaar...

@ klukje

Ik dacht het even niet !

Klukje ... vriend, kan je tussen Amsterdam en Alkmaar " Radio Rijnmond " luisteren en ontvangen ? .... nee he , dus komt onze door ieder zeer gewaardeerde Al Capone niet daar vandaan .

Cya ...

Een FEBO kroket met mosterd en zonder bier bier drink je in de kroeg met een borrlenootje van calve..

Oja ik kan radio rijnmond ontvangen maar ben niet Al hahahahaha

En ratjes ach je hebt hele leuke tamme en hele wilde maar die worden door de gemeente gevangen toch lol......

AL For President........

Euh... nee ik hou me niet van de domme. Ik heb al gezegd dat ik het zou kunnen doen, nog niet eens een ipscan voor nodig, maar ik doe het gewoon niet omdat ik niet nieuwsgierig genoeg ben naar of iemand dezelfde is als een ander of welk ip dat ie gebruikt.

Dat gaat pas gebeuren als er problemen komen, dan gaat het "kijk en vergelijk" proces in werking.:)

Ik ben automatiseerder, dus lui uitgevallen, geen zin om weer die dingen te gaan opentrekken enzo... ik eet liever een kroketje, gisteren trouwens ook gedaan, 2 vette vleeskroketten en ze hebben ook nog goed gesmaakt ook nog. :biggrin:

@BT waren ze van de Febo?????????

Yep klopt,, daar woon ik ook hehehe,,

Maarrrrrrrr ikke niet All zijn hoor :)

ciao bambinos

@ Twilight

Als je een beetje de oost kant neemt van (net buiten) Rotterdam dan heb je daar Capelle a/d IJssel , Krimpen , Lekkerkerk ,Schoonhoven ,dan richting Gouda en daar hebben ze waanzinnig lekkere Kroketten dat wil je echt niet weten .

Neej pikkie, dat was me net te ver, deze waren van mmmm van Mora. :biggrin:

Hahahahahaha denk het niet want die eet een kroket met bier gadver!!!!!! lol

Hmmm het is dat al schijnbaar niet in luxemburg woont,want anders zou ik zeggen al is de baas van sbs 6,maar nu jullie denken dat hij in eindhoven woont denk ik dat hij of meneer philips is of dat hij roel pieper heet.
Is het het laatste geval dan is het geen kroket eten maar patat!!!

H? pikkie ,ik zie nou pas dat er nog een katagorie is
namelijk duck lover.
Hmm moet ik toch mijn linkjes in off topic per link maar in een post reply gaan zetten!!!

Goedzo doorgaan Tweet kom je der vanzelf

Nee... nee... Pikkie ... geen kroket met bier ... Een broodje Kroket met een likkie Mayo !

Waar ik ook gek op ben dat is een Double Whopper en dan haal ik hem het liefst in het Alexandrium , Trouwens hebben jullie wel eens een emmertje HotWings op van de Kentucky , dan zie je het helemaal niet meer zitten !

Cya ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan