Wie is Al Capone?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jajajajajaja lekker man mmmmmmmmmmmm en dan gewoon een cola erbij ......

Nee heel even serieus nou .

Heeft iemand AL een idee wie nou Al Capone is ?
Geen gelul nu ... effe doorbijten , wie is het !

Cya ...

Ik blijf erbij dat het rat2002 is,en dat heeft niks te maken met het feit dat ik daar weer een thread over zou willen starten want ik wacht wel rustig af wat komen gaat.
Je krijgt natuurlijk wel weer een thread wie is rat2002 en kan je daar ook een broodje kroket mee eten!!!

Originally posted by aydinsport
ik zit te twijfelen tussen locutus of d-box

Dbox2 is het niet, zijn manier van Posten en typen is heel anders, hij heeft waarschijnlijk wel vriendschappelijk kontakt met AL Capone.

B.T is het ook niet, zijn manier van leven past niet bij Al Capone, hij is veel te rustig, en denkt eerst na voordat hij wat doet.

Rat2002 is het ook niet, zijn manier van Posten en schrijven komt ook niet overeen, zou wel een waardig opvolger kunnen worden!
Want het Duckbord heeft nu al last van een rattenplaag!..hehehe

Pikkie is het ook niet, want die heeft niet de kennis van AL.

Jack is het ook niet, want die is te spontaan, en dat is Al ook niet.

Het moet iemand zijn die gewoon heel erg goed is, want je wordt pas arrogant als je gewoon 10x beter bent als de rest, En als je dit niet bent, heb je ook geen reden om arrogant te zijn!

Wie staat er nog op mijn lijstje;

The Greenhornet staat wel op mijn lijstje, lekkere scherpe reakties in deze topic,
i like that!

Elroy, The Duckmaster zou het ook wel kunnen zijn, want als het een beetje minder gaat met het Duckbord komt Al Capone weer voor de dag, en geen enkele moderator bemoeit zich met Al Capone!, vreemd toch...niet?

Rolo, heeft ook de zelfde manier van denken en schrijven als Al Capone.

En Denktank zou het ook wel eens kunnen zijn, Kijk zelf maar eens wat postings van hem na!

Zo, ik ben uit de kast, nu jullie!

GR Fred.

Heb je er weleens over nagedacht.... dat het ook een vrouwelijk persoon kan zijn?

Tja.. Fred het leven gaat niet altijd over rozen :)

Ja, Dat zou ook maar zo kunnen....we wachten af.
(dan zou het Hansje moeten zijn..LOL)

De waarheid komt vanzelf wel een keer op tafel, Mischien kunnen we dan nog lachen als we terug denken aan deze topic..

Maar krijg nu toch sterk de indruk dat ik warm zit, want je probeerd nu de boel te ontsporen C.MOTHA!

En 'bay the way", ik eet graag een Kroketje met een leuke vrouw, jij niet?

GR Fred.

Crazymotha

Kan jij aan iemand zijn schrift of antwoorden zien of het een Vrouw of een Man is ?

Ze zijn over het algemeen wat scherper(Vrouwen) dat wel , maar ik kan het niet zien hoor !

Cya ...

Waar jij je speciaaltjes eet zijn er genoeg :) toch :)

Originally posted by The Green Hornet
Crazymotha

Kan jij aan iemand zijn schrift of antwoorden zien of het een Vrouw of een Man is ?

Ze zijn over het algemeen wat scherper(Vrouwen) dat wel , maar ik kan het niet zien hoor !

Cya ...

Nee niet echt aan de schrijfstijl, mannen zijn wat vaak impulsief, vrouwen daar in tegen denken veelal eerst na wat ze gaan doen.

Dan is Al Capone geen Vrouw, want Al is echt wel impulsief!

Lees voor de aardigheid eens wat postings na van hem!

GR Fred.

Originally posted by twilight
Dan is Al Capone geen Vrouw, want Al is echt wel impulsief!

Lees voor de aardigheid eens wat postings na van hem!

GR Fred.

Je hebt ook genoeg vrouwen met een hoeveelheid aan manlijke hormonen.
Blij dat ik buiten de boot val? kan ik weer met een gerust hart een kroketje eten :)

Mijn redenen om aan te nemen dat het rat2002 is staaft juist op het principe van AL,namelijk,dat ook al vantevoren aankondigingen deed op een mystieuze manier,dit veel reacties teweeg bracht,en uiteindelijke de kloe was dat er eigenlijk niks was.Bijvoorbeeld bij seca 2 waarin hij aangaf dat het open was,na veel 5 en 6 een een file neergooide met een smurfen tekenfilm,dikke lul drie bier!!!Waarmee ik niet wil zeggen dat AL of rat2002 niet meer weet,maar het misschien gewoon niet publiek wou maken maar wel kickte op de reacties.Morgen zullen de meeste het wel weten.Ik waarschijnlijk niet omdat ik mij niet aangemeld heb,doe het ook niet,als het open gaat komt het vanzelf wel.
Mocht het trouwens opengaan hoop ik dat hij wel nagedacht heeft over mijn redevoering inzake de confrontatie met de providers.Niet de confrontatie aangaan,maar neergooie en de benen maken,want dat is de manier,en laat ons nog lang genieten van de hobby en alle satboards!!!Een rechtzaak kun je namelijk niet beginnen tegen een schim!!!!

Luister ... Al denkt hardop en zet dit onmiddelijk op schrift in z'n enthousiasme dan lijkt het impulsief , nogmaals hij is veel slimmer dan de meesten ,kan hij niets aan doen maar is een feit !

Welterusten !

Rat is een waardig opvolger van AL,

Maar hij is het niet, er zit geen vuur in zijn postings!

GR Fred.

Originally posted by twilight
Rat is een waardig opvolger van AL,

Maar hij is het niet, er zit geen vuur in zijn postings!

GR Fred.

Dat is een waar woord Fred.. en daarmee sluit iik af en ga ik naar bed :)

Allemaal trust..

Dat geen vuur in zijn postings is ook te verklaren,AL doet het rustiger aan!!!!

Ik heb AL wel eens aan een analyse onderworpen,
Die analyse bestond eruit om Al te herkennnen op ander boards,waar hij onder een andere naam poste.
Vaak was hij snel te herkennen door het woord ciao
Zo poste hij op boards onder de naam butts pall ,al buts en nog wat namen.
De boards kan ik hier niet benoemen,vanwege de niet helemaal legale links,maar weet dat hij nog steeds actief is zelfs op een board met de engelse taal.AL is niet weg ,maar doet het gewoon wat rustiger aan.Genieten doet hij wel,want de aandacht blijft!!!!

Komt dan ook nog bij kijken dat AL weinig had met kaartfiles,maar het meer zocht in firmwares.
Daarbij was zijn parade paardje de pioneer(poolse firmwares) en de nokia 9500.De sammy 9500 was daar trouwens ook een onderdeel van.Iets waardoor ik ook de mening heb dat het misschien wel eens rat2002 kan zijn,die zoekt het namelijk ook in firmwares en niet in kaartfiles.

Nou even geen gekheid

Al Capone is Al Capone ... geen andere naam gewoon Al !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan