Wie is Al Capone?

Status
Niet open voor verdere reacties.
en jij weet het natuurlijk maar zeg het niet je bent een van de velen

Nee, dat doe ik niet, uit respect voor Capone.
Lees eerder mijn topic: ik zet GEEN info bloot van Al Capone.
En my name: MZ4=MZ4 punt uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GrtZ MZ4

Zijn we er al uit Al is?

Ik ben zo langzamerhand de draad een beetje kwijt!

Fred met al dat kroketten eten en nu aan de Whoppers moet je wel op je cholesterol gaan letten, gelukkig drink je het met een biertje en dat is dan weer een verzachtende maatregel.

Groet Robfra

Wat lees ik nu Fred.... ben je nu al bevorderd tot SuperBoy :)

Wat ik wel weet is dat en fred en AL stevig aan de maat moeten zijn.Dus als je nou een keer twee jongens tegen komt op een satdag die zo`n 160 kilo wegen,heb je al(rat2002) en twilight (fred) te pakken.Dat heb je ervan als je konstant whoppers,kroketten en patatje oorlog samen gaat eten!!!!
Biertje erbij en jullie kunne je dadelijk als team hiero macFebo noemen!!!

Ho Ho tweety wat lees ik daar en ik dan met mijn 95 kg en mijn bierbumpertje en alleen bier drinken zonder mij noway he lol....

Fred een echte SUPERBUDDY!!

zal ik wel nooit halen...........

Maar gelukkig, ik heb ook nog een leven buiten Duck:)

Grtz Hangslot

Ik zie trouwens ook allemaal nieuwe avators, mode?

Ciao (just kidding)

Aan hangslot niet huilen mischien als jij AL vindt mag je denk ik wel met Fred en Al mee een wopper eten.....

Nou hangslot en ik dan nog geen eens ducklover en dat buiten het duckboard geen ander leven,dat is pas triest!!!!

En als je goed kijkt zie je me ook konstant een traantje wegpinken!!!

Kijkend naar de stijl van schrijven en de manier van aankondigen, heb ik al een tijd het vermoeden dat de Rat2002 en de heer Capone ??n en dezelfde persoon zijn.

Ik meen me ook nog iets herinneren van een bepaalde aankondiging van de heer Capone, toen duckleden uiteindelijk het betreffende en lang beloofde bestandje hadden gedownload bleek het een dialer te zijn.

Maar goed, naast genoemde overeenkomst is er nog een overeenkomst: Ze brachten beide leven in de brouwerij en de hits op de ducksite schoten omhoog....

:biggrin2:

Ciao....... en vanmiddag rijd ik ff langs de Febo, al dat gelul over kroketten.........

vr gr Robinhawk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan