Wie is Al Capone?

Status
Niet open voor verdere reacties.
de vraag was of dat Al hier Al gepost had, tot nu toe nog geen antwoord.... Wie durft daar een antwoord op te geven?

Vele vragen maken weinig antwoorden, omdat er maar weinig antwoorden zijn zullen er nog vele vragen volgen................

Ci.....................................................................................

Als ik iets post over de rat2002 dan geeft jij toch ook wel een replay, zou Al Capone dat niet doen denk je???

Lees de replays maar eens door, ik denk wel dat hij er tussen zit, maar er zijn nog een paar kandidaten over dus...

GR Fred.

Al valt niet te imiteren je kan eindigen met zijn tekens maar toch gezien de opbouw van een aantal postongs begin ik toch een heel sterk vermoeden te krijgen......

Ik denk dat die wopper een dezer dagen gegeten gaat worden....

Wie durft er nu eens een naam te noemen met goed onderbouwende feiten? Ben nu wel heel benieuwd aan het worden.... inderdaad valt Al niet te imiteren, nu ga je pas op sommige postings letten maar dat moet je eigenlijk al van een paar weken terug nakijken, als je dan heel goed kijkt dan zie je toch wel wat overeenkomsten met sommige medegebruikers van dit board........

Iemand die op een bepaalde manier post zal dat niet anders doen ook niet terwijl die persoon een andere naam heeft.....

Je kan dat wel even volghouden maar op een gegeven moment zal diegen toch door de mand vallen......

Ps Ratcapone??? klinkt wel lekker......

Originally posted by rat2002
Je kan dat wel even volghouden maar op een gegeven moment zal diegen toch door de mand vallen......

MMM, komt je zeker bekend voor he.....lol

Je bent wel bekend voor...Zeker weten.
Maar 1 ding zeker: Rat2002 is GEEN Capone, maar een na-aper.
LOL....
GrtZ MZ4

Ja de rat2002 post sinds een paar dagen ineens met .......

Een beetje vreemd he, dat deed hij eerder nooit...

Dus afgevallen, geen AL Capone dus......

GRoeten Fred,

Ciao.
stay tuned

ik ben geen Al maar posten met de bekende .... doe ik al sinds het begin, das geen uitzondering!!!

Verder veel suc6 met het zoeken... (ojee, doe ik het weer....)

hahahaha mooie advatar!

Nee Togooz kan geen radio rijnmond ontvangen....

GR Fred.

Is Al soms iemand die onder een andere naam een eigen board heeft vraag ik mij af,is daar iemand die mij daar antwoord op kan geven!!!

En die iemand die dan toevallig ook nog eens pools kan,omdat hij datzelf of zijn vrouw dat spreekt.

Hmmm ben al weer wat verder,al zijn leeftijd is 28 of 29 jaar.
We gaan verder met spitten.

en hoe kom je aan die wijsheid?????

Leuk zo'n puzzel, ben benieuwd na hoeveel post we er achter zijn.....

Leest hier niemand goed dan?
Als ik me niet vergis heb ik al ergens aangegeven dat ik deze vergelijking gechecked heb, en als Rat2002=Al zou zijn, dan zou dat betekenen dat Al al voor de 3de keer van provider gewisselt zou zijn.
Dat kan dus niet, want hij ging van kabel naar adsl, daar hang je een jaar aan vast en als ik het goed gezien heb is dat nog geen jaar geleden of je moet een vette boete betalen.

Daarnaast vind ik persoonlijk toch Al zijn manier van posten heel anders uitzie dan die van Rat.
Als die twee echt hetzelfde zoude zijn, nou dan hoedje af voor de gedaanteverwisseling op schrift.:)

daar is een simpele oplossing voor, je kan ook ergens anders posten als bij je thuis.....

PS ik ben ook van Ip adres veranderd door een abb wisseling, van wanadoo naar planet

Correct, maar dan moet je dat wel continue doen.
Ik geloof niet dat jij Al bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan