Wie is Al Capone?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb IK ook nooit geroepen dat ik dat ben.... Er word alleen maar verwezen naar mij...

Ik zeg ook niet dat jij dat ooit geroepen hebt, ik heb alleen maar enkele argumenten gegeven waarom ik vind dat jij Al niet bent. Vanwege de verwijzingen door anderen naar jou dus.
Geen beschuldigingen jouw richting uit dus van mij kant wat dat betreft.:)

ik zie het zowiezo niet als beschuldiging, meer ALs een eer dat mensen mij vergelijken met AL......

HAHAHAHAHA sorry, maar met zo'n uitspraak maak je je echt ongeloofwaardig, omdat Al altijd ongeloofwaardig is gebleken.
Dus ik weet niet of je er zo verstandig aan doet om dat te schrijven, of het moet zijn dat je het schrijft om hier de boel een beetje op stang te jagen.:biggrin:

beetje de spanning er in houden he... Is toch leuk om iedereen die een idee heeft zijn of haar idee te zien en welke motivering er bij hoort...

Ikben AL in ieder geval niet maar het wil wel zeggen dat ik eigenlijk wel op die manier post, en of het verstandig is wat ik daarover zeg.... ach, wat is verstandig he....

Laat ik eerst het ene maar eens doen en jij begrijpt daarmee wel wat ik bedoel... (voordat het weer een anderekant opgaat als waarhet hier om gaat)

Yep,ik heb in elk geval wat meer info
Al capone is iemand van 28 jaar woont in het rijnmond gebied
heeft upc en is een (ex)kamper,en dezelfde als flipperdeflip,hmm was nog vrij eenvoudig.

Kan gelijk dan ook bevestigen dat het verhaal van Al(flipperdflip niet waar is,foutje bedankt,maar ken persoonlijk heel veel van die mensen en die hebben net als ons hetzelfde probleem,namelijk dat die kanalen zwart zijn,anders had ik dat op zeker gehoord,heb er toevallig gisteren nog ??n gesproken,met een satelietdecoder,laat dat dan toevallig ook nog iemand zijn die met vele van die mensen door het hele land kontakt heeft i,v,m zijn beroep en ook daar is niks bekend.Niet waar dus.
Rat2002 is dus inderdaad iemand anders,die ook niet zegt dat er een streamhack is,maar zegt dat het iets anders is.

@Rat ik begrijp zeker wat je bedoelt. Met de manier van Al bedoel je dat je stukjes aan het loslaten bent, zonder het hele verhaal tot nu toe te vertellen.
Op zie manier gezien klopt dat wel ja.

Maar Al liet nooit iets los waar we iets mee konden of wat echt geloofwaardig klonk, en daar zit het verschil met jou.
Op dit moment heb je iets los gelaten, waar dus wel geloofwaardigheid en tevens ook mogelijkheid in steekt.
Dat is een heel groot verschil met Al.

Doch je hebt gelijk, wat de spanning er in houden, en in dit Capone topic de mensen wat opjutten kan nooit kwaad, dat doen er al genoeg.:)

FEBO RULES....

Hoezo opjutten?, ik stel ook eens een vraag, en gelijk 11000 vieuwers...

GR Fred.

@ rat2002
Aanbid jij de grote Al Capone?
Hij is gewoon maar een mens, joh!!!!
Wat mij bedreft over BT zei dat de schrijf-stijl van Al Capone. ja, BT heeft gelijk in.
BT heeft z'n huiswerk goed gedaan, BT had goed mijn topics gevolgd!
@ alle duckers, goed lezen op oude topics (verhalen) van Al Capone en verglijk met andere user's.
Daar is erg simpel achterhalen!
Rat2002 is gewoon GEEN Al Capone!
Al Capone schrijft veel intelligenter dan de aap hersenen van rat2002.
Rat2002 is gewoon NA-APER!!!!
Maar gelukkig Al Capone is nog actief aanwezig op de Duckboard en gebruikt voorlopig op andere nickname.

GrtZ MZ4
Ik kan ook niet Al Capone te evenaren, heb ook een hersenen van de aap!!!

Al Capone schrijft veel intelligenter dan de aap hersenen van rat2002.
Dan geef je me toch een verkeerd compliment, ik probeer alles wel zo goed mogelijk bij te houden, maar Capone en intelligent schrijven zijn 2 verschillende dingen is mijn conclusie.
Ik heb de goede man hier al voor heel iets anders uitgemaakt, wat ik overigens geen tweede keer ga doen, dat hoort zich niet.

Capone schrijft hier nog of leest mee? Zal best, maar dan zou ie dus weer een nieuwe provider moeten hebben. Echter zolang het bij lezen blijft en niet bij schrijven is het niveau van het Duckboard toch al weer een stukje hoger.

Ik denk niet dat Al Capone zich op deze manier uit zijn tent laat lokken...

Kijk al schijft altijd bepaalde dingen,gewoon even de stukjes nalezen en je weet zijn leeftijd,datzelfde geldt voor het stukje dat al van een woonwagenkamp komt en dat hij naar radio rijnmond luisterd,en in de weer is geweest met bepaalde kastjes van upc.

Ook flipperdflip komt van het kamp,kan wel iemand anders zijn,maar ik denk dat al dan bij hem op bezoek is,want komt wel,met dezelfde verhalen die die zelf dan weer teniet doet,iets waar blokker1 en ik al vaak om gelachen hebben.

Al kwam ook altijd met iets,maar vroeg dan info over datzelfde,waar hij eerst van verkondigde dat hij de info al had.
Kijk zijn postings maar na en ook de laatste paar van flipperdflip
en zie je gelijk de overeenkomsten.

Overeenkomsten die ook rat2002 vertoont,maar dan in weer in de vorm,dat hij eigenlijk hetzelfde afsluit als al met ciao...
en nog wat dingen.
Het kan dus ook nog zo zijn dat flipperdeflip of rat2002 allebei een ander zijn,maar waarvan toch echt wel 1 naar mijn mening de al capone is.

en rat2002 en flipperdeflip eigenlijk exact hetzelfde nu langzamerhad beginnen te verkondigen,met 1 verschil,
dat flipperdeflip het heeft over een eeprom en twee kristallen en rat2002 het heeft over firmware(softwarematig)
maar met wel dezelfde uitkomst het opslaan van beeld dat daarna ongecodeerd zou zijn.!!!

Originally posted by tweety
Het kan dus ook nog zo zijn dat flipperdeflip of rat2002 allebei een ander zijn,maar waarvan toch echt wel 1 naar mijn mening de al capone is.

Dat is vaker het probleem bij MPS

Rolo

Dat ik niet weet, wat dat betekent? MPS?
Tja, ik heb hetzelfde hersenen als een cimpansee.

zoiets als meerdere persoonlijkheden syndroom,iemad die dus denkt dat hij twee of meer personen is!!

Ja iemad die schizofreen is is vaak juist in zich zelf gekeerd,en bijvoorbeeld overmatig angstig,of ziet altijd gevaar,dat is dus weer wat anders!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan