Wie is er al gevaccineerd met wat en leeftijd

BT , klopt Jansen is idd goedgekeurd , wordt ergens in de 2e helft van april verwacht. Hoeverl hangt af van de verdeling door bemoeial EU.
Bescherming is ca 67%-74% na 4 weken. Op dit moment staat vast dat de werkzaamheid gedurende tenminste de eerste 56 dagen hoog is. Over de bescherming na deze tijd wordt nog verder onderzoek gedaan in lopende studies. Of dit na 4 weken is gemeten of na de de prik is mij even onduidelijk.
Heel knap en dat met maar 1 prik. Bijverschijnselen zijn zeer mild.

Maar jammer dat de effectiviteit rond de 70% ligt.

 
Laatst bewerkt:
nee, ik ben pas 48 heb wel Corona gehad.
voorlopig wil ik nog geen vaccinatie.
 
ik 58 bijna 59 ook corona gehad .
Is dat niet net zo goed als eerste vac?
 
Volgens laatste berichten zou je redelijk beschermd zijn en slechts nog 1 prik nodig hebt.
 
Ik las net bij rtl 60 tot 75 tussen maart en 1 oktober.
Dus we moeten nog even geduld hebben.
 
Volgende week vanaf 6 april krijgt de groep 74-73 hun uitnodiging op de mat.
Totale grootte ca 400.000 personen. En daarnaast nog ruim 200.000 2e prikken, met het tempo 40.000 prikken per dag doorlooptijd 15-20 dagen. Niet alle 400.000 krijgen dindag de uitnodiging maar zal gefaseerd gaan omdat er ook afspraken gemaakt moeten worden.

Miljoenen JANSEN vaccins de plee doorgespoeld omdat er een productiefout is gemaakt , dus de batch die op 19 april beloofd is kun je schudden. Gelukkig op tijd ontdekt.
 
Ben van bouwjaar 1950

24 april 1e prik "pfizer"
29 mei 2e prik "pfizer"
21 juni maximaal haalbare bescherming.

Wat een tempo.

Tering online kon steeds kiezen op lokaties 25km van Almelo.
Na herhaaldelijk postcode invullen BAM lokatie Almelo.
Aangevinkt , springt het scherm omhoog. En kreeg bevestiging MARKELO......
GVD GGD bleek tijdens dat verspringen van scherm ik de verkeerde bullet aangevinkt had.

Kreeg bevestiging met daarin een telefoonnummer, gelijk gebeld en aan een vriendelijke meneer uitgelegd en hij snapte mijn paniek. Hij heeft de afspraak keurig verzet.
 
Afgelopen zaterdag gevaccineerd met Astra (niet te verwarren met Astra 19.east). Ondanks alle berichten voelde het als een orgasme.
Tweede prik pas eind juni????

Weinig tot geen bijwerkingen maar toen ik na de vaccinatie 15 minuten moest blijven zitten ging ik wat dollen met de andere aanwezigen.

"Hebben jullie dit nu ook dat alles opeens groen eruit ziet?", dit in een witte ruimte.

Je had hun gezichten moeten zien, ze keken bijna allemaal rondom zich heen. :)
 
Online afspraak gemaakt.
26 april en 31 mei. Pfizer
 
Ik ben ook van 52 maar ik heb geen oproep van de ha gehad.Maar mensen tussen 60 en 65 wel.Is een vergeten groep denk ik als je 65 tot 70.
 
1952 gaan niet naar HA maar naar een GGD lokatie, krijgen pfizer vaccinatie..
Uitnodiging is nog onderweg. komt een dezer dagen op de mat
Maar 1952 kan zich nu al online aanmelden voor een afspraak.


60-65 krijgen via HA Astra Zeneca en dus oproep via HA.
 
We dwalen af betreffende de bedoeling van dit topic.
De nu onstane discussie kan beter geventileerd worden in een nieuw topic
Bv "waarom wel/niet vaccineren"
 
Ik heb mijn eerste prik net gehad, dat regeringen niet altijd de waarheid vertellen weet ik ook wel, maar corona bestaat en is gevaarlijk voor heel wat meer mensen dan een gewone griep. heb hem dus mooi laten zetten.
 
Sta achter het idee van the matrix een topic wel of niet vaccineren. Het hoort hier niet thuis.
 
Ik sta daar ook achter en we zullen hier on-topic doorgaan. Volgens mij zijn de diverse standpunten inmiddels wel bekend.
Mocht er toch nog interesse zijn om de andere discussie elders verder te zetten, geen probleem. Laat het gerust weten dan verplaats ik die berichten naar een nieuw topic en kunnen we daar verder.
 
Joepie , Pfizer is vandaag gezet.
Ik had een volle sporthal verwacht, maar er waren op mijn moment 11u00
Een stuk of 30 personen. Ik was 15 minuten te vroeg, geen punt , liever te vroeg dan te laat was het antwoord, anders stroopt het op.
Overigens wel perfect geregeld. Al zigzaggend door de sporthal en bij de uitgang stonden 3 boa's.
Ik zei, wat aardig , begonnen ze te applaudisseren.😂
Maar ze stonden er om je de weg terug te wijzen waar je je auto of andersoortig vervoermiddel had gestald. Dit doordat je via het zigzaggen naar de uitgang de weg kwijt raakte.
Top.
 
Mooi zeg. Het geeft je wel een mooi bevrijdend gevoel van Corona is nu verder weg.
Knuffel de kleinkinderen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan