Wie is er al gevaccineerd met wat en leeftijd

Thanks gaat wel lukken. Verbazingwekkend genoeg heb ik er zo goed als geen pijn van. Maar komt goed. Ik raak wat off-topic hier. ;)
 
Vreemd, mijn vrouw, die zeer famatiek 3 keer per dag naar de sportschool gaat om een soort fitness danslessen te volgen heeft na de 2e prik Pfizer, nu 3 weken geleden, al 3 weken gewrichtspijn in haar heup. Een soort het moet knakken effect.
Ze is even gestopt en doet wat heupoefeningen. Maar als het niet mindert dan of HA of fysio. Ze baalt enorm en vraagt zich af of dit van de bijwerkingen komt.
 
Vreemd, mijn vrouw, die zeer famatiek 3 keer per dag naar de sportschool gaat.
Nu heb ik heeeel vroeger aan topsport gedaan maar 3x per dag sporten deden wij alleen maar in een voorbereiding/ trainingskamp en daarna lag je bij de fysio op de tafel of in je bed te rusten. Dat ga je niet lang volhouden.
Maar misschien bedoel je 3x per week?
 
Nee 3 x per dag, smorgens 1x en savonds 2x. Je moet het niet zien als een stevige fitness sessie, maar het is meer een danssensation
Lekker dansen op aardige muziek. Maar het dansen is zeer specifiek om alle spiergroepen een boost te geven. Dit doet ze al 4 jaar zonder problemen.

De lessen heet ZUMBA

 
Zumba, dat ken ik nog wel.
Toen het bekend werd in Nederland ben ik naar een instructeurscursus geweest om het te gaan geven in het zwembad land.
Gelukkig heb ik dat niet heel lang gedaan want na een dag les geven was je als instructeur kapot, veel te warm om dat op de kant in een zwembad te doen.
Maar 3x per dag dansen vind ik nog steeds heel knap! Je blijft er jong bij.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan