Wie kan mij helpen met een paar aanpassingen op de dm800?

Goede vraag. Het is lang geleden dat ik nog met Gemini heb gewerkt.

Even denken.... in Gemini was het volgens mij iets van menu, dan instellingen, en dan heb je de keuze bovenaan tussen zenders zoeken en zenders bewerken of in het engels service searching en service edit of iets in die geest.

Dan moet je de edit optie nemen en volgens mij kun je het dan op die manier doen.

Kan ook zijn dat je de zenderlijst moet nemen en dan op de menu knop drukken dan krijg je ook vaak nog wat opties. Weet het niet meer exact uit m'n hoofd.

Overigens als het geen 7020 HD is, zou je er ook nog de Nabilo Darkstar 2 met de Darkstar 2 fix (bij ons te downloaden) op kunnen zetten, als OpenPli niet lekker zou draaien, daar draait de onze op de slaapkamer ook nog perfekt op.

In eerste instantie zou ik echter voor OpenPli gaan.

 
Het gekke was de lnb gaf gewoon goed beeld.

Aleen om naar een andere sat. te gaan gaf problemen.

Het kan met iedere lnb.

 
Zoiets in die zin wat jij zegt is het inderdaad, bij Gemini weet ik het ook niet meer zeker, maar bij Pli, is het idd zenderlijst weergeven met de pijl omhoog en dan menu...

Ik ga even mijn Dream opstarten waar Gemini opstaat, dus er volgt zo een edit.

[edit] ----> Bij Gemini werkt het op dezelfde manier, pijltjestoets op de ab omhoog ( zenderlijst, en dan menu ), en dan kun je zenders en en bouquetten bewerken of hernoemen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan