Wie kan mij helpen ?

G

glashelder

Wie kan en wil mij helpen ? Ik wil graag zelf films op DVD gaan zetten. Ik snap er dus echt niks van. Ik heb zo'n beetje alle topics doorgelopen over films op DVD zetten, maar ik snap er nog steeds niet veel van ( en ik ben niet eens blond ) Er worden ook van die technische termen gebruikt ! Ik download dus films met Emule of van Kazaa af, sla ze op mijn schijf op en dan .........?
Wie kan mij dit op een simpele manier uitleggen ? Ik ben wel al zo ver dat ik weet wat voor programma's ik nodig heb. Ik heb bijv. TMPGEnc en VirtualDub enz, maar weet niet hoe het werkt !!
Please, help me !!

Ja..dat leg je niet in 1,2,3 uit...Je kunt b.v. en programma zoals Nero Vision gebruiken...maar dan krijg je een shit kwaliteit..

Ikzelf zet meestal eerst de avi's ( die 99.9% gemaakt zijn met 23.976fps) eerst om naar 25fps..
Als je de avi naar 25fps zet, dan word de film iets korter, wat inhoud dat je het geluid ook zal moeten aanpassen...de subs moeten pas gemaakt worden etc etc..

Maar kijk eens op mijn www daar staat hoe je van een avi een dvd kunt maken, met de best mogelijke kwaliteit...

Ook gebruik ik geen TMPGEnc, maar de CCE...omdat die gewoon minimaal 1x sneller is...

Hartstikke bedankt voor deze site. Hier kan ik wat mee, dat is tenminste in het Nederlands.

Bedankt en de Groetjes van Manueel

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan