wie kan mij helpen

K

kronovic

ik zoek een progamma om een opgenomen film van dreambox naaar pc te krijgen wie kan mij de informatie geven

Gwoon met een ftp programma naar je pc kopieren en dan bekijken met
Powerdvd of iets in die geest..

of met dreamtsman die haalt het eraf en maakt er ook nog 1 lange file van als je dat wil.
wat er uit de dream komt is een ts file, om deze te kunnen kijken moet je ook nog elecard mpeg decoder installeren.

gr blokker

en nu een andere vraag hoe kan ik hem omzetten naar dvdformaat met win avi lukt niet

de ts file moet je dan eerst laten contoleren en omzetten met PVAStrumento, als je dat niet doet kun je lipsinc problemen krijgen. daarna kun je de file omzetten met tmpgenc tot het gewenste formaat.

maar geef een dreambox ts in bij google dan vind je uitgebreidere info.
gr blokker

Je kunt ook het tooltje DVRStudio gebruiken, dat werkt perfekt, kun je er zelfs ook nog reklame's uitfilteren, alleen werkt de alternatieve registratie niet geweldig en 65 euro vind ik toch wat duur voor zo'n eenvoudig proggie.

Schijnt ook nog met andere video-editing-tools te kunnen alleen ben ik de naam kwijt.

Bij Sjerom vindt je een gratis methode met iets van Java erbij maar zoals blokker1 al zegt zul je dan goed op lipsync problemen moeten letten, da's wel een voordeel van DVRStudio pro, nog nooit last van gehad met dat proggie.

Hoi ik gebruik ProjectX-v0.90.04.00 om de ts files te knipen en te om de audio en video te splitsen. Ook voor ac3 en meer , En dan met ReJig maak ik het weer tot vob files en dit werkt hier loopt het lipsync ook als ik er een dvd van gemaakt heb

Ik haal het ts bestand binnen via dreamtsman. Dan kan je het gewoon via Nero vision rechtstreeks branden.

Suc6

;)
Nr.10

maakt nerovision er dan echt een dvd van, of is het dan nog staads een ts file en kan jou dvd speler dat afspelen?

gr blokker

Ik kan dan gewoon een echte dvd maken met menu en al.

Ik moet wel zeggen het knippen van reklame heb ik nog niet helemaal onder de knie met nero maar ik kan wel de reklame voor en na de film weg knippen.

De dvd's hebben het tot nu op alle spelers gedaan.

;)
Nr.10

oke heb hier de tmf jaarmix opgenomen ga daar een dvd van proberen te maken op die manier.
gr blokker

Gaat sneller om hem effe te downloaden via de nieuwsgroepen Blokker1 :)

dat is wel zo jack,maar het gaat er mij meer om of het kan.

gr blokker

ik gebruik gewoon vlc om de bestanden afte spelen en
autogk voor het omzetten
gr. henni p van woude

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan