wie kent ron flon flon nog? luister maar eens naar die oude tijd.

oude koeien uit de sloot van plafond.
Nee dat zeg je verkeerd, de originele slogan of liever gezegd liedje was "oude koeden... uit de sloot halen", alhoewel dat halen ook vissen kon zijn, maar ze zongen wel "koeden".
Met Jack Plafond en Wilhelmina Kuttje met 2 t. :biggrin:

Heerlijk, de woensdag tussen 16.00 en 17.00 uur als ik me niet vergis, ben er zelfs eens live naar gaan kijken.

Bedankt voor het stukje nostalgie format c! :)

graag gedaan,ik had die bandjes ook nooit moeten wissen met al die plafond uitzendingen.

zo nu ga ik weer effe naar de dikvoormekaarshow luisteren op het net.
dat vindt ik ook nog stedts leuk om te luisteren.
als je van voormekaar houdt tenminste.

effe een site die ik ook wel eens vaak bezoek, maar niet vaak meer iets nieuws bij gekomen is,(jammer)

www.koudhe.nl

oja,als iemand nog meer fragmenten weet van plafond op het net,altijd plaatsen die link.
groetjes.

Laat me er even aan denken als ik mijn adsl terug heb.
Ik heb hier een aantal Dik voor Mekaar show dingen gedownload, ergens van een internet site ook af, alleen weet ik niet meer waar vandaan, maar als ik weer adsl heb en je hebt ze niet weten te vinden op internet al voor die tijd, dan mag je ze van mijn ftp afhalen.

Originally posted by Black Tiger
Nee dat zeg je verkeerd, de originele slogan of liever gezegd liedje was "oude koeden... uit de sloot halen", alhoewel dat halen ook vissen kon zijn, maar ze zongen wel "koeden".
Met Jack Plafond en Wilhelmina Kuttje met 2 t. :biggrin:

Heerlijk, de woensdag tussen 16.00 en 17.00 uur als ik me niet vergis, ben er zelfs eens live naar gaan kijken.

Bedankt voor het stukje nostalgie format c! :)

Was het niet met DT?

Ja het was echt wel met 2 T. Maar ik vind het nog altijd prachtig, een tijdje terug zijn ze weer teruggeweest, maar dat was toen geloof ik op de vrijdagavond van 23.00 tot 00.00 uur, weet niet meer bij welke omroep en ik weet ook niet meer of dat nog altijd het geval is, maar dat was dus echt wel weer een paar keer genieten geblazen. ;)

Henk bedankt.
ik verzamel die jingles(onzin je weet wel)
heb je nog meer van die radio jingles van hun.?
deze had ik al maar dan hun eigen jingle,je weet wel,het weeshuis van de hits....het weeshuisvan de hits....enz enz hun jingle.

dit soorts links kun je me heel erg blij mee maken.

trouwens wie van jullie weet nog een site waar ik radio bloopers kan downloaden.

zoiets ben ik nog nergens tegen gekomen.

alvast bedankt voor deze link.

groetjes jongens.

oja ik heb al bijna alles van de kro avro ncrv tros vara,veronica lokale omroepen enz enz,,,aleen die jingles van het buitenland kan je me NIET blij maken,,,belgie nog wel trouwens ,van radio donna heb ik ook al veel;

maar met jingles maak je mij blij.

ik verzamel al sindts mijn 8 ste .

meestal vrijdags nacht ,naar de stemband luisteren was ook leuk,,kees schilperoord,,,,met weet 500 gulden in kas,en dit geluid...................................prrrrrrr.
leuke tijd was dat.

en de zalige liefdeslijn kro zondag middag.
ik hoop dat iemand dus wat links kan plaatsen.

hoooiiiiiiiiiiiiiiiii.

Originally posted by format c:
Henk bedankt.
ik verzamel die jingles(onzin je weet wel)
heb je nog meer van die radio jingles van hun.?

Hou deze link in de gaten: http://www.morrison.nl
Hier stond als ik het goed heb eerder veel van Het Weeshuis Van De Hits.

Ik zelf heb helaas hiervan niet meer dan die hierboven.

Big-Henk

Originally posted by Kerstkonijn
Hahaha! Was dat niet waar ze zo'n roepie-roepie vogel hadden?

Ja inderdaad :)

Was het "weeshuis van de hits" wel een Veronica programma? Ik dacht dat dit van de NCRV was en die hadden geen roepie-roepie. Maarja, ik kan me vergissen uiteraard.

De roepie-roepie vogel was echter wel van Veronica en ook niet specifiek gebonden aan een programma, alhoewel hij in de top40 wel vaker voor kwam dan de rest van de ochtend en middag.:)

Trouwens een leuk ding die roepie-roepie.

Dat rollende geld van Kees was ook leuk inderdaad. Ook heel vaak naar geluisterd, ook nog vaak in de latere uren, het uurtje of twee uurtjes die hij er zat voordat "in the mix" van Ben Liebrand kwam, dan nam ik meestal wel een half uurtje Schilperoort mee. Leuke tijd!

Nja.. mijn... groot woord. Is onderdeel van onze site ja, van Satellite Fun. Dat klopt.:)
Da's de downloadsectie.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan