Wie loggen er mee met de oktober keys?

Sorry jongens kan iemand me een mailtje sturen over wat jullie dan precies doen tot s'nacht 03.00 uur enz.... het lijkt me erg leuk want ik zit s'nacht ook erg lang achter de pc en voor tv

maar dit wil ik leren dat wachten en zoeken voor updates elke mail erover is welkom zo kan ik ook mijn steentje bijdragen en wie weet op een keer die weddeschap winnen ?? thanks

ik hoor nog wel van jullie

 
Dat zit ik mij ook al een tijd te verbazen hoe snel die jongens van Freeseka dat doen.

Ze hebben de key's behoorlijk snel in huis!

@espangnol60, wat wij doen tot 3 uur in de nacht?

Nou tv kijken, tetris , freecel, patience en nog meer hoogst interessante zaken.

Tot het moment dat eindelijk C+ aktief word dan word het snel knippen , plakken en modificeren (want er mogen geen complete keys op het board) en zo snel mogelijk op het board plaatsen.

Het is er deze keer een beetje bij ingeschoten maar de volgende maand moet er eigenlijk een echte wedstrijd komen!

 
3-9-2001 12:24:26: CALCIO

Subscription :31-8-2001 To 31-10-2001

New Key [0C]8E A3 ** ** ** ** ** 9C

MM Remote :1730 3421 **** **** **** **** **** 2537

Grtz VL29

 
JAAAAAAAAA, drz, Dan wil ik ook mee doen!!!! Als teminste mijn lap top het doet. Ben er nog steets mee bezig.

 
3-9-2001 12:54:39: MEDIASET

Subscription :31-8-2001 To 31-10-2001

New Key [0C]D4 74 ** ** ** ** ** AA

MM Remote :6520 8501 **** **** **** **** **** 3337

zijn we nu compleet ?

 
Op dit soort momenten mis je marciemarc toch wel een beetje, hij was altijd diegene die een mooi overzichtje kon maken van alle providers :)

Maare, als ik goed getelt heb dan zijn we compleet.

 
geteld dus!!

 
Hoi allemaal

@DRZ Mooi antwoord hahahaha.... maar ondertussen heb ik weer wat bij geleerd en binnenkort hoop ik het beter te doen als .....:biggrin: :biggrin:

Ik heb ondertussen een PPUA en een MK 01 en een kaartje is onderweg :biggrin:

Tot de volgende zitting jongens

saludos

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan