Wie logt er met RobinWin ??

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Hallo,

Al een tijdtje ben ik bezig met loggen en gebruik daarvoor het prg. robinwin 1.2

Alles loopt goed alleen krijg ik bij het C1 40 00 80 17 commando nog steeds een 90 1D.

Van anderen hoor ik dat dit niet hoeft als ik maar de juiste key invoer, er een 90 00 uitkomt.

Nadat ik een key voor prov.00 key01 had gevonden en deze had ingevoerd had ik nog steeds de 90 1D.

De key die met 67 67 begint kon ik niet meer vinden ik heb er nu een die met 82 CE 00 begint.

Weet iemand wat er dan fout gaat??

Moet het een prim/sec key zijn??

Plaats ik de key wel goed prov.00 key 01 ??

Of heb ik de juiste key niet??

Wie o wie kan mij iets verder helpen???

Bijvoorbaat dank.

 
inderdaad je bent op de goede weg om die 90 00

in je log tekrijgen . wat betrefd de key die je nodig hebt

kijk eens in cardtuner . in de config

en zet deze eens in robin op provider seca mk1 :)

gr dj

 
Djazzie Ik heb de key gevonden en hem geplaats in

Prov.00 daarvan Key 01 --- Key 1

of moet ik hem 2 maal plaatsen ook nog eens op Key 2?

Alleen Key 1 geeft nog steeds bij het commando C1 40 00 80 17 een 90 1D.

Ook vind hij geen key,s naar mijn mening.

Moeten deze key's in het onderste venster komen te staan?

Ik ken het hele programma niet. Lijkt mij lastig instellen.

Maar misschien heb je nog een tip.

 
Originally posted by NvBgm Djazzie Ik heb de key gevonden en hem geplaats in

 


Prov.00 daarvan Key 01 --- Key 1



of moet ik hem 2 maal plaatsen ook nog eens op Key 2?


 


Alleen Key 1 geeft nog steeds bij het commando C1 40 00 80 17 een 90 1D.


 


Ook vind hij geen key,s naar mijn mening.


 


Moeten deze key's in het onderste venster komen te staan?


 


Ik ken het hele programma niet. Lijkt mij lastig instellen.


 


Maar misschien heb je nog een tip.


 

 


Trouwens is robinwin en robin hood hetzelfde ?


 


 
hoi . winrobin is nu niet echt het beginners programma

om te loggen . de config (seca.cfg) is namelijk heel erg belangrijk om de juiste keys op het scherm te toveren , en vereist dus enige kennis van de opbouw van seca zelf

.Ik zou zeggen ga eerst eens aan de gang met windecrypt.

zie de commando`s voor bij komen en probeer te begrijpen wat die commando`s nu eigelijk doen. ga met die kennis eens rond neuzen in win robin . even uitleggen hoe die cfg in elkaar steekt gaat bijna niet. Maar kijk eens naar de ins 12 string daar staat dus de provider naam,ppua,en de datum . precies zo als hij ook wel in wafersfiles is te vinden de volgorde van de providers in de cfg moet dus gelijk zijn als op het teloggen kaartje.. en wat het zelfde is als op de wafer en mosc . zet de datum in de toekomst...

gr dj

 
Ik heb in een andere mail aangegeven dat ik wel goede 52 en 4e commandos krijg voor een specifiek kaartje. Dat ook de goede Keys 00 of 01 worden gebruikt voor het decrypten maar dat de uitkomst niet klopt. Dus geen keyupdates voor de OK's oc,0d en 0e of bij het 52 commando voor de 01 keys en PPUA.

In windecrypt1.09 krijg ik wel een perfecte nieuwe PPUA en 01 key primair en secudair binnen.

Wat is nu de truc ? Ik doe volgens mij niets fout.

Windecrypt is wel in het deens of noors.

MTB

 
voor de mensen die beginnen te loggen met winrobin of robin hood na zelf al jaren te loggen met dit programma en ook hier en daar de nieuwe versies van het net haal kom ik tot ontdekking dat dit alleen maar simulators zijn en dat er geen 1tje is die het perfect doet voor het loggen

1: is dat de zip file wat bestanden mist

2: de logger werkt niet meer met updates [xx]?????

dus tot zover kan ik jullie zeggen dat windecrypt 105 of hoger perfect werkt en zeker niet onder doet van robin

dus ga niet tijd zitten te verspillen om met robin te loggen als windecrypt het perfect doet en komt nog bij dat robin de juiste ppua nodig heeft en dat windecrypt daar zeker niet naar kijkt :)

 
Hi, loggen jullie met een season 1 of 2? Ik wil dit graag weten omdat ik zelf een 1 heb en daarmee alles kan loggen behalve de 01 en ppua.

Groeten Mustang :biggrin:

 
Met een season 1 kun je ook MK01 en PPUA loggen mits je over de MK00 en serial beschikt. Dit bij windec 1.09

MTB

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan