wie weet mogelijkheid voor 2x scam bestand voor dreambox?

P

patrick z

Hoi allemaal,

Zal wel een domme vraag zijn maar weet iemand misschien een mogelijkheid om niet telkens het scam bestand van "lucht ita."en "ned S2" via pc te hoeven te switchen in de dreambox?
Of is dit echt niet mogelijk?

Gr,
 
Wat bedoel je precies?
Heb je de remember knop (rode) in het emu menu al eens geprobeerd?
 
Wat ik bedoel is: Ik kijk NED via een woord wat ik niet nader zal noemen via een scambestand dat ik heb gekopieerd naar de var/bin map.Maar hier staat ook al een map die ook scam heet voor de Ital. lucht.
Dus als ik via ftp upload naar de map var/bin zegt ie uiteraard of ik het bestand wil overschrijven omdat het dezelfde naam heeft.
Nu had ik gedacht om het bestand gewoon scam1 te noemen,maar je raadt het al,die ziet ie dan niet meer.
Het is dus of Ita. of Ned. kijken.
Vind het op zich niet erg maar moet nu telkens laptop erbij houden om te schakelen tussen deze 2 om het andere bestand er weer in te zetten.
En voor mij is da wel hobby,maar mijn vrouw gaat dat niet lukken.......
 
Wat je wel kunt proberen is het te hernoemen naar scam1 maar dan moet je ook veranderen in de emulist.xml welke je vindt in var/tuxbox/config.

<emu text="Ucas (v. 26.10.03)" name="UCAS" emufilename="camd.scam" helptext="" emuadvanced="" emudemon="scam" help="" />

<emu text="Ucas nederlandse seca2 kaart" name="UCAS" emufilename="camd.scam" helptext="" emuadvanced="" emudemon="scam1" help="" />
 
Hoi Pet,

Kijk,dat lijkt me te moeten kunnen.Bedankt voor je antwoord,ga het ff proberen......

Gr,
 
Poeh, dat kunnen nogal een aantal bestanden worden zeg. Waarom gebruik je scam ??? Kun je niet beter radegast en/of newcamd gebruiken? Die gebruiken allebei maar 1 config-file en volgens ons kan dan aan al je wensen worden voldaan. Ook al zitten die niet in je image, dan kun je die er zo bij zetten.
 
Als in de image dccamd niet uitgeschakeld is zou je deze kunnen overschrijven.
Dus scam naar dccamd hernoemen en in /bin/ kopieren.
Wel even herstarten.

Nada.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan