wie weet waar ik Pheline zegt sorry kan downloaden

K

kip

iemand de film toevallig tegen gekomen ik weet dat al verkrijg baar is
 
was een maand geleden al op emule.nl te downloaden hij was al te downloaden voordat de bioscoop hem ging draaien.
 
ik heb emule hier maar downloaden doet ie niet krijg geen contakt met een server wat moet ik doen
 
Staat nu weer op de newsservers.
Ik dacht in alt.binaries.misc of alt.binaries.boneless.
 
Originally posted by Black Tiger
Staat nu weer op de newsservers.
Ik dacht in alt.binaries.misc of alt.binaries.boneless.

In Boneless zie ik niets (meer), maar op Planet.binaries.movies en alt.binaries.x staat ie nu nog helemaal, maar dan moet je wel opschieten.
Is reeds de 25ste gepost.
 
Ja inderdaad, tegen de tijd dat ik mijn post deed was ie er nog, maarja das ook al weer 8 dagen geleden, dus inderdaad moet ie snel zijn als ie nog staat waar jij zegt, want zolang blijven die dingen nu ook weer niet staan.
Bij @home vaak niet langer dan 12 uur.
 
Op de Planetserver (Nova) blijft alles 4 dagen beschikbaar, maar of dat alleen voor eigen klanten is, weet ik eigenlijk niet.
(Heb ze nog nooit als niet-klant benaderd)

Ik completeer af en toe wel eens een incomplete file bij een andere server, maar daar zie je inderdaad eigenlijk alleen maar files van ??n ? anderhalve dag.
En als ik de commentaren op FTD3 lees is @home inderdaad k*t met peren.

Om op de film terug te komen: De eerste files zijn inmiddels al niet meer te downen, maar zo'n film zal ongetwijfeld wel weer binnen 'n paar dagen voorbij schuiven.
Was al te downen voor de premiere in de bioscoop, maar daar heeft de poster weinig lol aan gehad na die inval van de FIOD.
 
Hehehe. Ja klopt, had ik gelezen op webwereld.

Maar even een andere vraag. Planet heeft dus toch een binaries server? Nova? Zegt me zo niets, maar ik kan daar wel een paar mensen erg blij mee maken denk ik.
Kun je a.u.b. de volledige naam van die server eens geven? Is dat nova.planet.nl of zoiets?
 
Originally posted by Black Tiger
Hehehe. Ja klopt, had ik gelezen op webwereld.

Maar even een andere vraag. Planet heeft dus toch een binaries server? Nova? Zegt me zo niets, maar ik kan daar wel een paar mensen erg blij mee maken denk ik.
Kun je a.u.b. de volledige naam van die server eens geven? Is dat nova.planet.nl of zoiets?

Helemaal niet of z?iets, maar in ??n keer precies exact goed:
Nova.planet.nl (dus.)

En Phileine vliegt momenteel in DVD kwaliteit door alt.binaries.nl.
(nieuwe post)
 
Oke thanks Blue Sky, dan kan ik een paar mensen blij gaan maken.:)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan