wie zijn helpbotje en satbot eigenlijk?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
In de nooit bezochte duckfileschat???

Of werkt dit stukkie hier niet..... ?

Zou wel moeten werken als het goed is.
Helpbotje is een botje wat de room zichtbaar houdt in de lijst, een service botje welk vermoedelijk zal gaan verdwijnen omdat de room te weinig bezocht word.

Satbot is een service botje van de irc server, die bepaalde room commando's gemakkelijker maakt.
In plaats van iets als /msg chanserv kick jantje (of zoiets) kun je dan ook gewoon het commando !kick jantje ingeven als ops. En zo zijn er nog meer zaken waar het botje zaken gemakkelijker maakt.

Maar ik ga regelmatig eens kijken in de chat, maar er is nooit iets te beleven?

Sterker nog de laatste drie jaar heb ik nooit 1 teken van leven gezien, werkt dat ding wel?

Dat ding werkt zeker wel, maar dat ding is niet bedoeld om users aan te trekken ofzo, alleen maar om de room in de lijst van rooms zichtbaar te maken als je /list doet.

Gebruikers zullen zelf hun weg moeten vinden naar de chat of de link hier op het forum gebruiken.
Of bedoel je soms dat de link hier op het forum niet werkt?

Inderdaad, de link op het board werkt niet, gaan we even repareren.:)

@Black Tiger, bij mij werkt de link naar de chat wel, maar wellicht is het bij jou een javaprobleempje?

Ik zal eens eventjes ingelogd blijven...

Vaagheid, dit probleem heb ik ooit op Fun ook eens gehad dat je steeds die inlog weer voor je neus krijgt als je op die chat link klikt.
Misschien iets te maken met server instellingen.

Momenteel heb ik de chat.php, de files, rechten, templates en instellingen vergeleken met die van Fun want daar werkt de chatlink wel.
De enige verschillen die te vinden zijn betreffen de forumnaam en roomnaam, voor de rest exact alles gelijk dus dit gaat wel even zoeken worden c.q. effe duren voordat ik deze opgelost heb vermoedelijk.

Want zo druk bezocht is het toch niet, en nu schrijvend met dit, zit ik met een zwart scherm, we hebben nu een wolkbreuk!!!

Tja... is eigenlijk net zo gegaan als met Teamspeak.. wellicht toch te weinig interesse om te chatten/spreken op zulk een wijze.

Vraag me niet waarom, maar de chat doet het weer. Vermoedelijk hebben ze iets aan de server waar Duck op draait gewijzigd zodat het nu wel kan.
Want zelf heb ik niets verandert in de boardsoftware.

Werkt nog niet helemaal optimaal, bij bepaalde commando's is ie nog aan het mauwen over een "undefined string" maar men kan er wel weer op inloggen.

Black Tiger zei:
Vraag me niet waarom, maar de chat doet het weer.

Mooi, ik zal nu weer eens regelmatig gaan kijken. ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan