Wiekent mopjes

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
69
Twee vriendinnen besluiten een avondje te gaan stappen zonder hun mannen. Na een wilde avond, behoorlijk onder invloed van alcohol, keren ze huiswaarts en onderweg moeten ze pipi doen. Toevallig stoppen ze voor een kerkhof en doen beide pipi. Ze vinden niet onmiddellijk iets om hun feestzaal droog te vegen een daarom neemt de ene gewoon haar slip welke ze daarna wegsmijt en de andere neemt een lint van een bloemenkrans dat ze toevallig vindt op een zerk. De volgende ochtend bellen de twee echtgenoten elkaar. De eerste zegt tegen de tweede: "Volgens mij hebben onze vrouwen zich goed geamuseerd, de mijn kwam zonder slip thuis." Och, dat valt nog mee", antwoordt de tweede, "de mijn kwam thuis met een lint in haar reet : Wij zullen jou nooit vergeten."

Duiters spreken best Nederlands.
Vraag maar eens:
"Wat hangt er aan een waslijn?"
En hij zal zeggen: " WAS?!"

Op een kille dag, in het putje van de winter stopt een vrachtwagen aan een rood licht. Achter hem rijdt een dom blondje. Zij stopt op haar beurt, stapt uit, klopt op de deur van de vrachtwagen en roept: "Meneer, ik ben Peggy en u verliest uw lading!" De vrachtwagenbestuurder wil wel antwoorden, maar net op dat moment wordt het licht groen en rijdt hij door. Aan het volgende licht begint het blondje opnieuw met het hele gedoe. Maar ook deze keer vertrekt de chauffeur, zonder zelfs te letten op het domme blondje. Hij heeft echter geen geluk, want ook de volgende lichten staan op rood. Het blondje, ondertussen behoorlijk op haar tenen getrapt, stapt opnieuw uit, gaat voor de vrachtwagen staan en roept heel luid: "MENEER, IK BEN PEGGY EN U VERLIEST UW LADING!" Waarop de man ge?nerveerd zijn raampje opent en tegen het blondje roept:
"Mevrouw, ik ben Erik en ik strooi zout..."

Vrouw: Wat zou je doen als ik dood ging? Zou je hertrouwen?
Man: Zeker niet!!!
Vrouw:Waarom niet? Vindt je het niet leuk om getrouwd te zijn dan??
Man: Ja, natuurlijk wel!
Vrouw: Maar waaom zou je dan niet hertrouwen?
Man: (toegevend) Ok?, ik zou wel hertrouwen...
Vrouw: Echt waar? (duidelijk gekwetst)
Man: (maakt zuchtend geluid)
Vrouw: Zou je dan ook met haar in ons bed slapen?
Man: Waar zouden we anders moeten slapen?
Vrouw: Zou je dan ook mijn foto's voor de hare vervangen??
Man: Dat lijkt me wel zo netjes, ja.
Vrouw: En zou ze ook mijn golfclubs gebruiken?
Man: Nee, ze is rechtshandig.
Vrouw: (stilte)
Man: Shit....

De laatste ruzie was mijn fout.
Mijn vrouw vroeg:
"Wat is er op TV?"
Ik antwoordde : STOF!

Ik reed gisteren op de autostrade richting Brussel toen ik plots naar het toilet moest. Ik stopte bij het eerste het beste benzinestation en liep er naar de toiletten. Het eerste was bezet dus nam ik het tweede. Net toen ik op de pot zat begon die gast in het andere toilet te praten. "Hey, alles in orde?" Ik vond het noch de plaats noch het tijdstip om een babbeltje te slaan, maar uit beleefdheid antwoordde ik toch. "Euh...ja hoor, alles goed." "Wat ben je aan het doen?" vroeg hij. Tja, een rare vraag maar kom. "Wel euh, ja, ik ben aan het kakken h?... gelijk gij." Toen hoorde ik die man ge?rriteerd zeggen: "Sorry schat maar ik ga je seffes terugbellen, er is nen onnozelaar naast mij op 't toilet die op al mijn vragen antwoordt."

86 manieren om een pizza te bestellen:

1. Wanneer je een telefoon met druktoetsen gebruikt, druk dan voortdurend willekeurige nummers in wanneer je bestelt. Vraag de persoon aan de andere kant die de bestelling opneemt om met deze ongein te stoppen.
2. Maak zelf een klantenkaart en vraag of ze die accepteren.
3. Spreek een raar taaltje wanneer dat zo uit komt.
4. Bestel een Big Mac.
5. Be?indig het telefoongesprek met: "Denk er aan, we hebben dit gesprek nooit gevoerd!"
6. Vertel aan degene die de bestelling opneemt dat je een concurrent aan de andere lijn hebt en dat je met de laagste bieder in zee gaat.
7. Geef ze je adres, roep dan "Oh, alstublieft wilt u me verrassen!" en hang meteen op.
8. Beantwoordt hun vragen met tegenvragen.
9. Zeg met een hijgende stem dat ze de rotzooi van het eten moeten afsnijden en vraag of ze iets uitzonderlijk zondigs in huis hebben.
10. Gebruik de volgende indrukwekkende woorden in het gesprek: "robuust, vrijdenkend, kosteneffici?ntie, Oekra?ens, veelkleurig, dolletjes."
11. Zeg dat ze de korst deze keer aan de bovenkant moeten doen.
12. Doe je bestelling zingend op de wijs van "Gimme hope Johanna, gimme hope Johanna, gimme hope Johanna, before the morning comes....." "Geef me pizza, geef, geef me pizza, geef, geef me pizza, ja, breng het bij me thuis...."
13. Zeg niet gewoon wat je hebben wilt, maar spel alles.
14. Verhoog je stem wanneer je zegt: "pizza".
15. Stotter op de letter "p".
16. Vraag naar een aanbieding die je gelezen hebt in een advertentie van een andere pizzeria.
17. Vraag wat voor kleren degene draagt die de pizza's rondbrengt.
18. Knak je vingers vlak voor de hoorn van de telefoon.
19. Zeg hallo, blijf vijf seconden sprakeloos en doe dan net alsof ze jou belden. Ratel je bestelling af met een grote vastberadenheid. Als ze vragen of je er ook wat te drinken bij wilt hebben, raak dan in paniek en raak gedesori?nteerd.
20. Zeg tegen degene die de bestelling opneemt dat je depri bent en probeer hem/haar zover te krijgen om je op te vrolijken.
21. Maak een lijst van exotische keukens en bestel deze als menu-items.
22. Verander je accent elke drie seconden.
23. Bestel 52 stukken pepperoni en zeg dat je ze gemaakt wilt hebben in fractal-structuur waarvan je de vergelijking zometeen zult dicteren. Vraag of ze papier bij de hand hebben.
24. Doe net alsof je degene die de bestelling opneemt ergens van kent. Zeg: "Afgelopen winter in Kirchberg, is het niet?"
25. Begin de bestelling met: "Ik zou graag.....". Sla jezelf even later voor het hoofd en zeg: "Nee, dat wil ik niet."
26. Als ze even later de bestelling herhalen om te controleren of die goed is overgekomen, zeg dan: "Ok, dat wordt dan 25 euro, wilt u zich zometeen bij het eerste raam opstellen?"
27. Huur een pizza.
28. Bestel terwijl je aan het stofzuigen bent.
29. Vraag of je de doos waarin de pizza gebracht wordt mag houden. Wanneer ze zeggen dat dat inderdaad mag, laat dan een zucht van opluchting horen.
30. Leg de klemtoon op de laatste lettergreep van "pepperoni". Hou de letter "i" lang aan.
31. Pak je pizza begerig aan, niet ingehouden.
32. Zeg: "Weet u zeker dat u van de Pizza koning bent? Wanneer ze zeggen van wel, zeg dan: "oh, ja, is dat zo! Dan moet u me dat toch eens uitleggen!" Wanneer ze uiteindelijk met een duidelijk bewijs komen dat ze het inderdaad zijn, ga dan janken en vraag: "Weet u wel wat het is om voorgelogen te worden?"
33. Hou het spreekgedeelte van de hoorn steeds verder van je mond vandaan wanneer je praat. Wanneer het gesprek eindigt, breng de hoorn dan weer vlak bij je mond en roep zo hard als je kunt: "Tot ziens!"
34. Zeg dat ze een dubbele controle moeten itvoeren om te zien of je pizza inderdaad dood is.
35. Doe de stem van degene die de bestelling aanneemt na.
36. Spreek geen werkwoorden uit in het gesprek.
37. Als ze zeggen "Wat zou u willen hebben?", zeg dan: "Oh, bedoelt u nu?"
38. Speel op een gitaar.
39. Zeg dat je jarig bent en dat je het op prijs zou stellen dat de bezorger zich achter het bankstel verbergt om te wachten tot je echtgenoot thuiskomt om zo hem/haar te verrassen.
40. Vermaak degene die de bestelling opneemt met kleine wetenswaardigheden over country en western dansen.
41. Vraag of je een menu kunt zien.
42. Citeer Carl Sandberg.
43. Zeg dat je kunt betalen wanneer de mensen waar je gesolliciteerd hebt teruggebeld hebben.
44. Vraag of ze enig idee hebben wat er op het spel staat bij deze pizza.
45. Vraag welke pizza het beste smaakt bij een oude Chardonnay.
46. Laat een boer in de hoorn van de telefoon en zeg dat je hond zich zou moeten schamen.
47. Bestel een stuk pizza, niet een hele pizza.
48. Schreeuw: "Ik ben ze zat, mannen/vrouwen! Zend me een dozijn van je beste, Gaston!"
49. Ga midden in het gesprek zitten suffen, wordt weer helder en zeg: "Waar was ik? Wie bent u?"
50. Doe een psychoanalyse op degene die de bestelling opneemt.
51. Vraag wat hun telefoonnummer is. Hang op, bel ze opnieuw op en vraag het opnieuw.
52. Bestel een gemengde pizza en zeg dan: "Nee dat gaat niet samen."
53. Bel op om te klagen over de service. Bel later nog een keer om te zeggen dat je dronken was en dat je het niet meende.
54. Zeg tegen degene die de bestelling opneemt dat hij tegen de beheerder moet zeggen dat hij tegen de directeur moet zeggen dat hij ontslagen is.
55. Geef verslag van een diefstal.
56. Vraag naar degene die de laatste keer de bestelling voor je opgenomen heeft.
57. Als hij/zij je iets voorstelt, verklaar dan vastbesloten: "Ik zal me niet laten verleiden door jouw lieve woorden.
58. Vraag je hardop af of je je neusharen ook zult trimmen.
59. Probeer te praten terwijl je iets drinkt.
60. Begin het gesprek met: "Mijn oproep (aan de Pizza king): Neem er ??n en...... aktie!"
61. Vraag of de pizza biologisch geproduceerd is.
62. Vraag naar het onderhoud en de reparatie van de pizza.
63. Wees vaag in je bestelling.
64. Wanneer ze je bestelling herhalen, zeg dan: "Nog een keer, maar nu met wat meer OEMPF."
65. Wanneer je een druktoetsapparaat gebruikt toets dan elke vijf seconden 1-1-2 tijdens het gehele gesprek.
66. Zeg na het bestellen: "Ik vraag met af wat DEZE toets op de telefoon doet." Simuleer een storing.
67. Begin het gesprek door te zeggen welke datum het vandaag is en zeg: "Dit kan mijn laatste dag zijn."
68. Vraag of ze vertrouwd zijn met de term "een geslagen pizza". Geef een omschrijving van de term en vraag om dit te doen met jouw pizza.
69. Zeg redelijk hard in de hoorn "Ksssssssssssssssssssjt". Vraag of ze dit gevoeld hebben.
70. Probeer het psychische aura te achterhalen van degene die de bestelling opneemt. Gebruik het in je voordeel.
71. Wanneer je bezig bent te vertellen welke lagen je allemaal op je pizza wilt hebben, zeg dan dat je ook nog een tweede wilt hebben.
72. Probeer een blues te spelen op een harmonica. Stop regelmatig met praten om op de harmonica te spelen.
73. Vraag of ze je pizza willen bemonsteren. Stel voor dat ze het monster op dezelfde manier behandelen.
74. Laat ze wachten.
75. Leer degene die de bestelling opneemt een geheime code. Gebruik de code bij alle volgende bestellingen.
76. Mompel: "Er is een bom onder uw stoel." Wanneer je gevraagd wordt om dit te herhalen, zeg dan: "Ik zei: 'Vlees met een sausje'".
77. Zorg ervoor dat de eerste laag die je bestelt bestaat uit champignons. Zeg als laatste: "Geen champignons alstublieft." Hang op voordat ze de kans krijgen om te antwoorden.
78. Wanneer de bestelling herhaald wordt, verander er dan iets aan. Als hij weer herhaald wordt, verander dan weer wat. Als hij voor de derde keer herhaald wordt, zeg dan: "U begrijpt het echt niet h??"
79. Wanneer de prijs genoemd wordt, zeg dan: "Oooooo, dat klinkt ingewikkeld. Ik haat rekenen."
80. Probeer af te dingen.
81. Bestel een pizza van 10 centimeter doorsnee.
82. Bestel een levensverzekering.
83. Als ze zeggen: "Is het zo goed?", hinnik dan en zeg: "Dat zullen we wel zien of niet dan?"
84. Vraag hoeveel dolfijnen er gedood zijn om deze pizza te maken.
85. Vraag of de pizza zijn pilletjes gehad heeft.
86. Bestel een gestoomde pizza.

Er waren eens een Nederlander, een Duister en een Belg, en ze waren aangespoeld op een nogal vreemd uitziend eiland. Toen ze gingen rondwandelen kwamen ze een paar kannibalen tegen. De kannibalen namen hen gevangen en namen hen mee naar hun dorp. Toen zei het opperhoofd tegen de drie: ''Ik zal voor deze ene keer jullie niet opeten." Dat vonden de drie wel leuk. ''Maar,'' zei het opperhoofd, ''we gaan jullie niet opeten, maar we gaan kano's van jullie maken en jullie hebben nog 1 laatste wens voordat we jullie gaan openrijten.'' Ze mochten om de beurt hun wens doen. Eerst kwam de Nederlander en die zei: ''Geef mij maar een krat bier voordat ik sterf.'' Hij kreeg zijn krat bier en er werd een kano van hem gemaakt. Toen zei de Belg: ''Geef mij maar een bak patat voordat ik sterf.'' Hij kreeg zijn patat en er werd ook al een kano van hem gemaakt. Toen kwam de Duitser en die zei: ''Geef mij maar een vork.'' 'Een vork?' dachten de kannibalen. Maar hij kreeg zijn vork. Die Duitster steekt die vork in z'n hele lijf, roepend: ''Van mij zullen jullie geen kano maken!''

Obers zijn ook rare mensen...

Zeggen ze: "Ik kom bij u!",

terwijl ze de andere kant op lopen!

D?r moet me nog even een wijsheid van't hart....

Wanneer je vorig jaar voor 1000 EURO aandelen van Nortel Networks kocht, heb je vandaag nog 59 EURO.

Wanneer je in januari 2000 voor 1000 EURO aandelen van Lucent Technologies kocht, heb je vandaag nog 70 EURO.

Wanneer je in januari 2000 voor 1000 EURO aandelen van Alcatel kocht, heb je vandaag nog 170 EURO.

Wanneer je echter verleden jaar voor 1000 EURO volle kratten bier gekocht hebt, alles opgedronken hebt, heb je vandaag nog statiegeld ter waarde van 380 EURO.

Moraal van het verhaal:
De economisch meest verantwoorde oplossing is de hele dag in je stoel kijken naar voetbal op TV, met een goed glas bier bij de hand.

Een Nederlander is op vakantie in Oostenrijk. Tijdens een wandeling door de Alpen, ziet hij plotseling een vrachtwagen achteruit de berg oprijden. Het blijkt een Belgische firma te zijn. Verbaasd vraagt de Nederlander aan de chauffeur waarom hij op deze manier naar boven rijdt. De Belg antwoordt: "Alleh, ik moet boven aan d'n berg iets afleveren en ik heb gehoord dat ik boven niet kan keren met d'n wagen. Als ik nu achteruit omhoog rij, kan ik vooruit naar beneden." De Nederlander vindt het idee niet slecht en wandelt rustig verder. 2 uur later komt diezelfde vrachtwagen achteruit de berg naar beneden. De Nederlander vraagt verbaasd aan de chaufeur waarom hij achteruit naar beneden rijdt. Antwoord de Belg: "Alleh, wat denkt ge, ik kon boven toch keren."

Rond sluitingstijd staat een agent bij een caf? te wachten, om te zien of hij nog wat mensen kan bekeuren die met een slok teveel op achter het stuur willen kruipen. Op een gegeven moment strompelt een vent de kroeg uit, struikelt over de drempel, zwalkt wat rond over de parkeerplaats, probeert zijn sleutel op 5 verschillende auto's uit voor hij zijn eigen auto gevonden heeft en is nog zeker 10 minuten bezig om zijn sleutel in het contactslot te krijgen. Alle overige bezoekers zijn intussen al lang vertrokken. Eindelijk lukt het hem de auto te starten en hij wil wegrijden. De agent laat de bestuurder stoppen en laat hem een blaastest ondergaan. Zelfs na meerdere pogingen geeft het apparaat 0,0 promille aan. De agent vraagt verbaasd aan de man hoe dat mogelijk is, waarop de man antwoordt: "Vanavond was ik de 'Bram' agent." "De Bram?!?!"
"Inderdaad; de 'Bewust Rijdende Afleidings Manoeuvre'...!"

Er komt een man in een schoenenzaak en vraagt om een paar nieuwe schoenen. De verkoopster haalt een paar dozen met zijn maat en laat ze passen. Maar die man heeft zo`n verschrikkelijke zweetvoeten, dat het winkelmeisje er bijna flauw van valt.Toch kan hij niet zomaar een keus maken. Hij vraagt het meisje nog een paar andere schoenen te laten zien. En dat blijft zo duren, totdat het meisje het niet meer uithoudt, en zegt: "Meneer neem a.u.b. een paar schoenen mee, gratis en voor niets, maar ga a.u.b. weg!" Nou dat laat de man zich geen twee keer zeggen. Hij pakt een paar prachtige schoenen, en loopt de winkel uit. Maar bij de deur, laat hij opeens een hele gore scheet en zegt: "Kan ik hier misschien nog een paar pantoffels voor krijgen?"

Een vader staat zijn dochter op te wachten,
die een afspraakje had met haar vriend
Vraagt vader als ze binnenkomt:
'En, hoe is het afgelopen?'
Antwoordt ze: 'Langs m'n linkerbeen!'

Ik werd gisteren gebeld door een man. Hij vroeg: "Heb je een thermometer?" Ik zei "Hoezo?" Vraagt hij nog een keer: 'Heb je een thermometer' op hardere toon. Ik zeg: "Ja." Zegt hij: "Duw hem dan maar in je reet!" en hij gooit de haak erop. Ik vertel het aan mijn vrouw en zij zegt: "Daar moet je direct de politie over bellen." Zo gezegd, zo gedaan. Dus ik vertel aan een agent dat een man me opbelde en zei: 'Hebt u een thermometer?' en daarna 'Duw hem maar in je reet!' Vraagt die agent: "Hoe lang is dat geleden? Ik zeg: "Zo'n 10 minuten." Zegt die agent: "Dan kan je hem er nu wel uithalen!"

Er loopt een knecht van een boer door de wei en hij ziet een koe scheel kijken. Hij waarschuwt de boer. Die belt meteen de dierenarts. Die komt er meteen aan. Hij pakt uit zijn tas een pvc-pijp. Die duwt hij in de reet van de koe en hij zegt tegen de boer: "Kijk nu of de koe z'n ogen weer recht gaan staan." En ja hoor, terwijl de dierenarts in de pijp blaast, gaan de ogen van de koe weer rechtstaan. 's Morgens loopt de knecht van de boer weer door de wei en ziet bij dezelfde koe de ogen weer scheel staan. Hij waarschuwt de boer weer. Die denkt: ik ga echt niet weer extra kosten maken aan die dierenarts. Hij haalt een pvc-pijp uit de schuur en vraagt aan de knecht of kan gaat blazen. Dat doet hij. Maar het lukt niet. Dan moet de boer zelf maar blazen. Maar voor hij gaat blazen, draait hij de buis om en steekt hem opnieuw erin. "Waarom doe jij dat?" Zegt die boer: "Ik ga echt niet met m'n mond aan de kant waar jij aan hebt geblazen, ik gebruik de andere kant wel!"

Ik zat vanmorgen in de trein.
Lekker met de voeten op de bank tegenover mij.
Komt de conducteur er aan en zegt:
"Zeg, doe je dat thuis ook?"
Waarop ik zeg:
"Nee, we hebben thuis geen trein!"

Dokter Jan heeft sex gehad met ??n van zijn pati?nten en hij voelt zich al de hele dag schuldig. Het maakt niet uit wat hij ook probeert om het te vergeten; hij vergeet het gewoon niet. Zijn schuldgevoelens zijn gewoon te groot. Af en toe hoort hij een stemmetje in zijn hoofd dat probeert die schuldgevoelens kwijt te raken: "Jan, maak je geen zorgen! Je bent niet de eerste arts die met een pati?nt sex heeft gehad!" Maar dan hoort hij altijd weer dat 2e stemmetje dat hem terug in de realiteit schopt:
"Maar Jan... jij bent een dierenarts!"

Ik reed laatst met m'n auto door de weilanden heen. Heuveltje op heuveltje af. Ik reed langs een boerderij met een bordje aan de weg: "Prei te koop". Ik dacht "Prei? Dat is niks voor mij!" Dus reed ik weer verder. Heuveltje op heuveltje af. Reed ik weer langs een boerderij nu met een bordje "Koeien te koop". Ik dacht "Koeien? Mijn achtertuin is te klein voor beesten. Laat maar!" Dus reed ik weer verder. Heuveltje op heuveltje af. Toen zag ik weer een boerderij met ook weer een bordje. Er stond: "Kuil te koop". Ik dacht "Daar moet ik het mijne van weten." Dus ik reed dat erf op. Ik kom bij die boerderij aan en bel aan bij de deur. De boerin deed open en ik vroeg hoe dat zat met die kuil. Ze riep de boer en de boer liet mij die kuil zien. Eerst hekje open, hekje dicht, door het weiland lopen, over het prikkeldraad klimmen en daar lag de kuil. En het was een schitterende kuil met alles erop en eraan: TV, radio, PC met internet, vloerkleedje, openhaard, douche, toilet en gordijnen. Dus vroeg ik aan die boer hoeveel die kuil moesten kosten. Hij keek me aan en zei: "Voor fl 1000,- mag je 'm hebben". Ik ging akkoord maar wist niet hoe ik die kuil mee moest nemen. Ik vroeg de boer om raad en hij wilde mij zijn aanhanger wel lenen. Het was fl 100,- borg. De boer en ik tilde de kuil op en sjouwde dat ding door het weiland, over het prikkeldraad, weer een stukje weiland, hekje open, hekje dicht en toen op de aanhanger. Ik betaalde de boer uit en koppelde de aanhanger aan m'n auto, ik starte m'n auto en reed weg. Ik kwam op de weg uit en ik ging heuveltje op heuveltje af. Ik hoorde gerommel achter mijn auto, ik keek even achterom maar de kuil lag nog op de aanhanger. Toen weer heuveltje op heuveltje af. Weer wat gerommel, ik keek om maar de kuil lag er nog steeds. Toen dacht "En nu snel naar huis" Ik zette mijn auto in de 5e versnelling en gassen maar. Maar ik vergat dus het 3e heuveltje. Dus ik heuveltje op heuveltje af en een enorm lawaai. Shit, die kuil is eraf gedonderd. Ik stop, zet mijn auto in z'n achteruit en wat denk je? Ik rij zo die kuil in!

Een man loopt met z'n vrouw over de veemarkt. Ze komen bij de stieren en bij de eerste stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 50 dekkingen gedaan." Zegt de vrouw tegen haar man: "Nou, daar kun jij nog van leren." Bij de volgende stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 65 dekking gedaan." De vrouw zegt: "Dat is meer dan 5x per maand, daar kun jij nog wat van leren." Bij een stier verder staat weer zo'n bord, maar dan met 365 keer. De mond van de vrouw valt open en zegt: "365 keer in een jaar! Daar kun jij nog wat van leren." Haar man kijkt haar aan en antwoord: "Ga eens aan de eigenaar vragen of het 365 keer met dezelfde koe was...?"

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan