Wii Tennis

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
Speciaal voor Freggel1, Hangslot en alle andere die een wii hebben.

Hier wat beelden van een verborgen level.

:biggrin:
Nr.10

Oei!, bedankt voor de tip:biggrin:

Lijkt een beetje op mijn buuv... en daar wil ik ook wel een potje mee tennissen.:sex: Maar dan zal ik het maar niet met de wii doen anders kijkt m'n vrouw misschien mee.:biggrin:

Toch eens zoeken waar dat level zit... :biggrin:

Ik heb hem voor de zekerheid toch maar naar een meer toepasselijke sectie geplaatst, kunnen er ook meer mensen van meegenieten.:biggrin:

Mmm laat ik nu ook zo'n Wii met wii-fit hebben.
En dit heeft me doen besluiten de camera bij de hand te houden.. :banaan: :biggrin:

@Parabolica: Heb jij de beelden van het verborgen level wel eerst bekeken? Jouw link is namelijk dezelfde filmpje.:)

@Big-Henk: Wahaha... ik ga me toch ook maar eens zo'n Wii-fit ding halen geloof ik.:biggrin:

Ok BT :biggrin: ik heb in de ochtend wel 20 x gekeken op die link, dus die belgische site, en er wilde maar niks opstarten, en ik vond het al zo'n lekker wijf :)
Alleen....... ik was dus nooit naar boven gegaan maar had haar gewoon vol gegoten zoals in die andere filmpies. :biggrin:

En ook al verklaarde Big-Henk dat ik waarschijnlijk alzheimer heb, ik wist nog heel goed waar ik kortgeleden dit filmpje had zien staan :)

Grt. Parabolica

@parabolica

Alzheimer komt in het begin ook maar met vlagen en niet accuut.
Je hebt ook nog een vorm van Pseudo-Alzheimer, die doen net alsof.. :biggrin:
Wordt meestal door freggels gebruikt.. :biggrin::biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan