Wildcard

D

dash8

Waarom is er momenteel niets meer te zien met de wildcard? Kunnen we snel een nieuwe update verwachten voor de wildcard... wil hem wel eens gaan proberen... :-(

Of is het wildcard probeerseltje al weer voorbij??

Greetzz....

Dash8
 
Maar er wordt nu met een smoesje gezegd dat er nog problemen zijn.... (Althans dat is mijn gedachtengang)

Ik vrees dat men weer een hele hoop mensen hun centen hebben afgetroggeld door weer zo'n kaartje aan de man te brengen....
 
Hoop dat je ongelijk hebt freggel, maar heb wel een vaag vermoeden dat je gelijk hebt. We zien wel en anders gebruik ik de kaart van de winter wel als ijskrabber :)

groetjes,

Dash8
 
Ik hoop eerlijk gezegd ook dat ik geen gelijk heb, want ik had mezelf voorgenomen om te wachten tot en met juni om een wildcard aan te schaffen....

ik heb tussen de bedrijven gehoord dat als je niet direct zo'n kaart koopt al is het maar 1 dag open dat je niet serieus met de hobby bezig bent? Nou spreek ik dat niet tegen wat overigens deze zeer gerespecteerd persoon die dat tegen mij zei, maar ik heb er tot nu toe nog geen aangeschaft... ;)
 
gehoord dat als je niet direct zo'n kaart koopt al is het maar 1 dag open dat je niet serieus met de hobby bezig bent
Vind ik wel een beetje een heel rare uitspraak van een zgn. zeer gerespecteerd persoon.
Dan begin ik me serieus af te vragen in welke vorm hij dat respect dan verdiend heeft als diegene er zo'n mening op nahoud want dit zegt alleen maar dat hij totaal niet begrijpt wat een echte hobbyist is.
 
of de zeer gerespecteerd persoon moet heel ver zijn met deze materie en de hoop hebben dat hij een achterdeur in de wildkaart vind waar hij weer wat gegevens uit kan trekken.

maar geloof me dat zijn er maar heel weinig.

gr blokker
 
Als je gaat zoeken op zo'n kaart is het iets anders, maar dan zou je toch als echte hobbyist eerst de seca2 gegevens die bekend zijn over codering etc. moeten weten en loggen etc.
Maar goed, iedereen moet het voor zichzelf weten maar zo'n uitspraak is toch niet correct.

Dit gezien het feit dat ik genoeg mensen ken die echte hobbyisten zijn en veel gedaan hebben op dit vlak en niet onmiddellijk al zo'n kaart gekocht hebben.
 
Ik keek er ook een beetje van op hoe het gezegd werd tegen mij, en ik had ook zoiets van "nou ja".

Ik heb er nog steeds geen aangeschaft en ga het niet doen ook, precies hetzelfde als wat ik nu meer weet over een unlooper. ;)

Ik vindt het vaak veel beter overal wat info op te doen, in chat's en dergelijke praten met anderen over zulke dingen...


Het eerste wat ik ook met de wildcardfile had gedaan toen hij er was, is eens bekeken hoe het bestand in elkaar zat, niet dat ik er wijs uit kon op dat moet, maar ik had dat gedaan in de hoop dat er een tweede volgde, zodat ik daarna ook eens kon zien wat de veranderingen en overeenkomsten waren.

Maar helaas is er "nog' geen tweede file. :confused:
 
Best trek in een sate'tje pindasaus ... jammer dat ik niet mag komen .. hahhahhahahhahahahhaaaha ..

Cya ..
 
Wie heeft er gezegd dat je niet mag komen?

ikke niet hoor, lees, het is op inschrijving. ;)
 
Het blijft doodstil op de website van de wildcard, geen berichten over vorderingen voor een eventuele file, begint nu echt wel te lijken dat de aankoop van de wildcard een fiasco blijkt te zijn.

Iemand mischien nieuws??


Greetz,

Dash8
 
Een beetje nieuws gekregen nadat ik de moderator van Wildcard een PM had gestuurd... zie zijn antwoord;

No news yet, but i can tell you allready that it does not look too bad for the C+NL.
We are working on it and got about 40-50% of the missing code, but it is very difficult.
Even if it is very quiet at the moment, we are still there ;)
Within the next days we will bring some small updates for the other files like the via and the xin1, but C+ will take some more time, but it will come.
 
Goh... :biggrin:


Maar toch "ballen" dat je een pm hebt gestuurd :thumpsup:
 
Originally posted by dash8
:)afwachten

Niks tegen jou hoor Dash8 maar ik vindt "afwachten" z'on ...woord.;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan