win 7 en ie 11 problemen

saat

Sr. Member
Lid sinds
3 jan 2003
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
65
ik draai hier win 7 en ie 11 erop maar ik krijg nu heel veel de melding script stoppen of webpagina opnieuw openen ik heb via internet opties aleen paar keer herstellen gedaan maar probleem blijft zich voor doen !

saat
 
Schijnt in je java te zitten die moet je updaten...
 
heb ik al gedaan nl
 
Pikkie zei:
Schijnt in je java te zitten die moet je updaten...
Lijkt me niet, dat heeft niet met java maar met javascript te maken en dat is heel iets anders.

Saat zei:
heb ik al gedaan nl
FOUT! Java moet je gewoon uninstalleren. Het is een verouderd, lek en niet meer gebruikt stukje software.
De enigen die dit nog gebruiken zijn enkele stukjes antieke software en nog een enkele spelletjessite. Als je daar geen gebruik van maakt (de meeste mensen niet) is het beter om Java te deinstalleren.
Sterker nog, deinstalleer het gewoon en je ziet dan vanzelf wel of je het nog ergens voor nodig hebt. Vrijwel zeker dat dit niet het geval is, tenzij je dus nog een van die weinige uitzonderingen bent.

Zoals gezegd heeft Java en Javascript niets met elkaar te maken, en als je Java deinstalleert blijkt javascript gewoon werken.

Dat gezegd hebbende is het misschien toch beter om eens aan een andere browser te gaan denken. Ik was zelf ook lange tijd voorstander van IE en wenste niets anders, maar liep ook steeds meer tegen dit soort dingetjes aan, die steeds meer begonnen te irriteren.
De reden daarvan is, dat Microsoft te langzaam is en zich niet afdoende wenst te conformeren aan nieuwe afspraken die alle andere browsers maken zoals o.a. html5, en andere W3C zaken die in IE nog altijd niet goed verlopen.

Ik ben dus zelf overgestapt op Firefox omdat deze qua gebruik nog enigszins het meest op IE lijkt. Je kunt ook Chrome gebruiken maar die laat al bepaalde flash dingen niet meer toe die je wel nog nodig hebt. Even los daarvan heb ik ontdekt dat Chrome, vermoedelijk vanwege zijn populariteit, meer door malware aangevallen wordt dan Firefox.
Maar goed, ieder zijn ding. Ik heb zel op mijn pc alle drie geinstalleerd, maar gebruik dus Firefox.
IE en Chrome gebruik ik alleen maar als iets niet zou werken of om te testen.

IE is gewoon een aflopende en vertragende browser met storingen.
 
Dan gaan we dat ns doen
 
java eraf gegooit is nog etzelfde firefox er maar opgezet probleem opgelost nu
 
Ik schreef ook al dat java er af gooien iets was om je systeem beter te beveiligen. Daar los je het probleem dus ook niet mee op.
Vandaar de tip om Firefox te gebruiken. ;)
Fijn te horen dat het daar wel alles mee naar wens werkt.
 
Ben toch nog wat aan t spelen met explorer heb 11 eraf gegooit nu staat 8 erop is natuurlijk een oude versie maar hoe krijg ik nu automatisch 10 erop wil die nl ens ff testen ?
 
Ff nogeen aanvulling ik heb ie 11 weer ens gedownded als ik die nu ga installeren krijg ik de melding opeens installatie niet voltooit !
 
Die mozilla draait goed alleen wat langzaam met websites openen en bij faceb als ik de chat heb zegt ie opeens chatverbinding verbroken .

Iemand een idee ?
 
adw heb ik al laten draaien kwamen wat fouten in register voor die verwijderd is stukken beter nu nogeens ff die junkware removal doen dan
 
Als die nog wat vind is het ook verstandig om nog even Malware Bytes te laten draaien. Deze draait langer en kan ook nog het nodige vinden aan rommel. Dit programma is ook gratis, alleen niet vergeten om de "trial" uit te schakelen op het einde van de installatie, dat is als het goed is het bovenste hokje uitvinken.

Vaak zorgt dit soort rommel voor vertragingen en vreemde fouten dus als dat weg is gaat het weer een stuk soepeler.
 
gracias bt werkt okay nu
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan