windows 2000& proggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

master28

mijn vraag is als ik w2000 installeer werken dan de meeste proggies zoals icprog, humbox, eepromedit dan nog wel goed?

mvg marcel

 
Niet doen dus, er zitten nog wat "bugjes" en andere onverwachte grappen en grollen in ME. heb je een pc met maar 1 processor, laat er voorlopig '98 SE maar opstaan. heb je een pc met meerdere processoren, tsja, dan zou ik ME, en voor de "speciale" dingetjes '98 SE installeren.

mijn advies, wacht totdat er een Second Edition (SE) milennium uitkomt, dan zal Bill (hopelijk) de meeste bugs er wel uit hebben, en is het misschien dan wel net zo (in)stabiel als '98.

Dit alles is slechts mijn mening, ik heb de nodige crashes gehad met ME, en ben dus niet geheel onbevooroordeeld.

peter.

 
bedankt voor je replay, maar ik bedoelde eigenlijk windows 2000 professional

 
Met de programma's waar je van spreekt heb ik geen ervaring maar hier krijg ik de programmer (phoenix) ook niet aan de praat onder windows 2000. Gelukkig heb ik nog een tweede computer met windows ME waar alles wel prima werkt.

greetz

Ruff Rider

 
Ik draai onder Wondows 2000 Prof. Mijn pc heeft 2 processors en die werken allebei als je 2000 hebt draaien. Veel 'niet officiele' programma's zoals de bekende proggers werken niet of slecht onder 2000. Als je 2000 hebt draaien dan is dat meestal geinstalleerd over 98 of Millennium heen. In dat geval heb je een dual boot. In de gevallen dat ik bepaalde programmás nodig heb die onder 2000 niet thuis geven dan boot ik even onder 98 en ben van de problemen af.

Zoals bij de andere repies staat, het heeft weinig zin om 2000 te draaien als je geen dual board en processors hebt. Ik denk dat je pc er eerder trager van wordt.

success

Skybobo:)

 
Hi,

Het proggen met icprog gaat goed onder W2K, maar enkel als je geen nieuw mainboard hebt.

De nieuwe seriele poorten worden niet ondersteund door ICPROG (je kan er wel de pic mee proggen, maar niet de EEPROM!!).

Ik werk hiervoor met een dualboot W2k en een min. instalatie van w98 daar winphoenix niet draait onder NT.

Als je geen grote schijf hebt, kan je altijd een min instalatie doen van win95 deze is hooguit 100MB.

Ponyprog heb ik nog niet getest met W2K, maar deze zou goed moeten werken.

 
@master28,

Humbox 4.0b en de verschillende versies van EEpromedit werken allemaal vlekkeloos onder Win2000.

 
Ik heb ook super slechte ervaring met win 2000. Niets of weinig loopt eronder. Ook niet bij de prof. versie. het ene loopt vast het andere doet het helemaal niet.

Daarom heb ik nadat ik win 2000 prof had geinstalleerd op een apparte partitie win 98 se geinstalleerd.

Klinkt wat omslachtig maar het valt best me hoor en werkt uitstekend op deze wijze.

De dubble boot zorgt ervoor dat ik kan kiezen tussen beide besturingen

 
Hello....nou ik heb duel boot win98/win2000...

En alles draait als een trein,humbox4,progger's....ik heb in de afgelopen 1 jaar dat ik win2000 gebruik maar 1 keer een crash gehad....door m'n 3com driver's....meer niet....

Win2000 rules.............Win98 gebruik ik voor m'n games...

greeting's Marc...........

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan