Windows 2000 Server

bert50

Addicted Member
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
1.440
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo allemaal,
heb een klein probleempje met W2K server. Ik heb er twee ze draaien beide goed, maar een van de twee heeft een Explorer probleem .

Normaal gesproken al je de explorer opend krijg je in linkse venster de Disken en in het rechtse de directories en files.

Er zittn drie buttons nl: Search, Folders en History, die zijn voor het linkse venster bedoeld, nu mij probleem:
Als ik op de Search button druk krijg ik de search ookm te zien links en die veranderd wanneer ik op de History button druk. Maaaar als ik op de folders button klik veranderd er niets aan de linker kant, in het beste geval krijg ik daar een grijs scherm met een klein kruis om het af te sluitne.


Heb al heelwat af gezocht maar kan niet vinden hoe ik dat weer normaal krijg.

Heeft er een van jullie een idee waar ik moet zijn????


Groetjes Bertje
 
Zegt me zo niets, zou best eens een active desktop probleem kunnen zijn.
Zet die eens uit en kijk dan eens of je het probleem blijft houden.

Je zou ook een ghost van de andere goed werkende machine erop kunnen zetten en dan de naam en ip etc. wijzigen, dan is je probleem misschien ook opgelost.
 
Wat je ook nog kunt proberen is met behulp van Windows Update een nieuwere versie van Explorer te downloaden en te installeren, dan worden een aantal 'core' dll's vernieuwd waardoor je probleem als sneeuw voor de zon kan verdwijnen.

Rolo
 
Bedankt voor de antwoorden, de server werkt nog steeds goed en over zes weken is zijn werk over.

Dan gooi ik er wel Windows 2003 server op dan is het ook opgelost.

Het vervelende is alleen dat ik wil weten waarom ik het niet rgoed krijg, heb alles na gplozen.

Bedankt jongens, Bertje
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan