windows licentie

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.534
Waarderingsscore
651
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Wie weet of ik een windows licentie van mijn laptop Windows Premium Home edition 64 Bits ook kan gebruiken op een willekeurige andere laptop/PC die 32 bits is

De win 7 licentie van mijn laptop staat te niksen omdat ik windows 8.1 heb gekocht en deze zelfs via windows mocht upgraden naar Windows Technical Preview.

 
Nee dus.
Zelf ook net zon gevalletje gehad licentie van een laptop met win8 wou ik dus gebruiken voor pc, key werd niet geaccepteerd, dus microsoft gebeld.
Het meeste spul wat je dus vooraf ge?nstalleerd koopt werkt met licenties die je alleen bij dat apparaat kunt gebruiken omdat het goedkopere licenties zijn.
Fuck microsoft er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
 
Damned. Dan moet ik ook maar een afslag nemen. En op spotnet op zoek gaan 
naar mr. Activator
 
is gevonden en aan het downen maar dat is nog niet 123 klaar met een free download nog 2 uurtjes zegt ie
 
Ik moet je tegen spreken Jacob.
In veel gevallen is het "wel dus". Het mag heel erg officieel niet, maar in veel gevallen kun je het gewoon gebruiken. Heb het zelf al vaker gedaan, zowel met computers alsook met laptops. Wel van hetzelfde soort (laptop serienr. op andere laptop), volgens mij heb ik nog geen laptop licentie op een gewone pc geprobeerd.

Je moet wel alles er af kiepen, dus upgraden is bij mijn weten niet mogelijk.
Dus ik zou zeggen gewoon proberen. En niet alles geloven wat ze bij Microsoft zeggen. ;)
 
ja zo dacht ik er ook over BT maar het is voor mijn zus.
Nu staat spotnet vol met geactiveerde zooi, maar de meeste worden na wat updates toch ontmaskeerd en terecht.

Nu heeft mijn zus en haar man net zo veel verstand van computers als ik van scooter rijden dus daar kan ik hen niet mee opzadelen.
En als ze nou om de hoek woonden was dat ook geen probleem, maar omdat mijn  hele familie in Tilburg en omstreken woont en wij zo nodig destijds philips wilde tegemoetkomen zijn wij naar Almelo verkast (nooit en nog steeds geen spijt, heeft ook zijn voordelen)

Dus op zoek naar een zeer goedkope officiele windows 7 NL versie met dvd en licentie zodat de updates gewoon binnen rollen.

Heb er bij Billiger.de al een gevonden voor 53 euro inclusief verzenden , maar volgens mij kan het nog goedkoper.



 
the matrix zei:
Dus op zoek naar een zeer goedkope officiele windows 7 NL versie met dvd en licentie zodat de updates gewoon binnen rollen.

Heb er bij Billiger.de al een gevonden voor 53 euro inclusief verzenden , maar volgens mij kan het nog goedkoper.

Dan moet je eens kijken op Ebay.nl bij Computers,besturingssoftware wel goed opletten dat je met een licentie koopt dat zijn meestal Duitsers die dat verkopen maar als hij Multilang is of dat hij in het NL kan is het goed.
W7 kun je zo een iso downloaden heb je alleen de licentie nodig.
Hier staat de NL versie in 32 en 64 bits.

http://www.techverse.net/download-windows-7-iso-x86-x64-microsofts-official-servers/

Wil je helemaal een officiele gesealt in doos ben je uiteraard meer kwijt.
 
ja een iso van windows 7 heb ik wel en had die sleutelmakers ook al op ebay gevonden, maar ik heb mijn bedenkingen tegen die nummers,  waar komen die vandaan uit een generator??

Mss zie ik geesten maar heb het niet zo op een nummer die los ge emailed wordt,

 
Waar ze vandaan komen moet je aan de verkoper vragen.
Bij mij is het altijd goed gegaan het zijn vaak Dell of Compac licenties die kun je op alles installeren.
Of ze kopen een aantal computers van een failliet bedrijf op en halen de licenties er af verkopen die los wissen de harddisk en verkopen ze weer.
Maar als je het niet vertouw niet doen.
 
@BT ik wou van laptop op desktop ging niet en mocht volgens die meneer van microsoft ook niet heb hem daarop geantwoord is toch mijn licentie, heb ik voor betaald en nu kan ik me de kont er mee afvegen toen heb ik maar op het knopje gedrukt om erger te voorkomen LOL
 
@Matrix
zet teamviewer op de lappi en gebruik mijn medicijn, mocht ie op een gegeven moment zeggen dat windows niet meer geactiveerd is druk je thuis ff op het programma en je bent weer klaar zonder op de scooter hoeven te stappen.
 
@Jacob: Ja dat kan, er zijn een aantal verschillende soorten licenties. Met sommige kan het inderdaad niet. Maar er zijn er ook waarbij het wel kan.
Bij computers kan het in elk geval onderling wel heel vaak. Met laptops is het echt even een kwestie van proberen.

@The Matrix: Ik zie nu bij billiger.de zelfs een licentie van 26,90 voor home premium.
 
ff gauw kijken want volgens mij moet je daar zeer frequent loeren

Zie hem niet voorwaarde moet zijn de NL uitvoering met nummertjes en originele DVD

Je kunt ook voor een paar euro's alleen een licentie kopen maar tja dan moet je een DVD zien te ritselen,

Voor mijzelf zou het geen probleem zijn ik rop er wel een van spotnet met ungebakken snoepjes.

Maar mijn zus en haar man kunnen nu al  het knopje on en off van de laptop vinden
 
Het was een Nederlandse versie, maar is inderdaad al weer weg, gaat snel. Maar als je er een DVD bij wilt was het toch niet goed, het was een licentienummer zonder DVD erbij. Zoalse eerder aangegeven is die makkelijk te downloaden, anders had iemand je ook wel een iso kunnen klaar zetten of zo.:)
Kunt ook eens in het groen archief kijken op het milieupark, daar staan soms ook nog wel eens kasten met een geldig licentienummer.
 
Als het goed is heb ik nog een pro 7 hier.
Kan je de key doorsturen. via pm natturlijk  :rolleyes:
Gebruik deze niet meer daar er 8 op staat.
 
@Scubadiver, volgt er van mijn kant uit een vraag: Welke versie heeft men nodig om te gebruiken voor installaties op meerdere pc's?

Ik ben namelijk opzoek naar een w7 versie die je meer dan 3 keer kunt installeren zonder gemouw van ms...

 
Een illegale versie of een Corporate versie voor meer licenties.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan