Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Je posste het gewoon als iets interessants na dat muziek instrument. Kan me voorstellen dat jij die klok weer ziet als iets voor het bloemencorso, maar voor mij is het weer veel interessanter of ie gelijk loopt.at is je als je aan het ontwerpen gaat voor ons Bloemencorso
Ik weet niet of jij het nog op kunt pakken, maar dit is de reden dat ik aan deze hobby begonnen ben, om weer een vastere hand te krijgen, ik laat tegenwoordig veel te veel dingen uit mijn handen vallen wat ik soms niet snap, sleutels die ik op het werk gebruik bijvoorbeeld, flikkeren zo op de grond terwijl ik aan het sleutelen ben???Black Tiger zei:Soms zou ik wel eens willen wat meer met m'n handen te kunnen (bouwen, doe 't zelf etc.).
Dat is niet nodig, hoort nu eenmaal bij wat ik mankeer.Black Tiger zei:Dingen die uit je handen mikken als je aan 't werken bent? Tja, als dat vaker gebeurt lijkt het me een gezondheidsprobleem, dat ook maar eens aan de dokter mededelen dan.