Wit secakaartje geen Taq, Kiosk etc??

I

ilya

Ik ben in bezit gekomen van zgn witte seca kaartje.Hierop is alleen Provider 00 met MK00 erop gezet.Dus snel aan de slag met MKF4.1. .Geen enkel probleem , binnen no time had ik mijn sleuteltjes van de de bekende providers met de MK01 en PPUA er op ge progd.

Heerlijk, heerlijk..

Effe gisteravond getest.Op taquilla gezet en kijken maar.Wat (voor mij althans) schetst mijn verbazing na enkele geen beeld.

Vervolgens mijn oude vertrouwde goud wafeltje erin en weer urenlang beeld.

Ik heb vervolgens op mijn wit kaartje de PPUA op 4 * 00 gezet.Weer het zelfde verhaal, na enkele minuten geen beeld.Natuurlijk is het zo dat voor de rest alle channels van de bekende providers perfect beeld geven.

Wat ik mij nu afvraag hoe het mogelijk is ,,ondanks dat er geen juiste PPUA wordt ingeven, uitsluitend de PPV events niet worden weergegeven. Tenslotte, het is natuurlijk een kleine moeite om effe de events te proggen.Maar toch !!!

=ilya=

 
Sorry, wat vergeten., na circa 2 a 3 minuten geen beeld etc.

=ILYA=

 
Als je met een originele kaart werkt dan moeten er dacht ik de juiste ppv-records op staan. Daarvoor het je sowieso het "event-ID" nodig van dat kanaal en dan kun je zelf credits schrijven. Is niet zo eenvoudig. Ik ben er (door vakantie en andere bezigheden) nog niet zo ver ingedoken maar het moet wel kunnen. Na een tijdje als je credits op zijn dan moet je die weer handmatig "bijvullen".

Een slim nepkaartje haalt dat Event Id uit de data die de decoder stuurt en stuurt vervolgens terug dat hij nog voldoende credits heeft voor dat kanaal. Dat kan een originele kaart niet.

Een andere manier is dat hij in "Preview mode" blijft staan en die grap schijnt ook alleen met een goldkaart of emulatie programma te kunnen. (correct me if I am wrong).

Ik heb met WB en een spaanse ontvanger getest en dan werkt het.

 
@Satslope inderdaad het zelf proggen van de PPV ident is mij bekend op ene org. kaartje.Echter........ bij mij is er andere situatie.

Ik heb een nep wit kaartje met in 1e instantie alleen seca 00 erop.E.e.a. erop gezet ,NIET met de juiste PPUA.Bewust gedaan , met de bedoeling dat men geen controle op de credits kan plaatsen.immers men weet niet het juiste adres.

Onbegrijpelijk dat op een of andere manier het juiste kaartje toch wordt uitgeschakeld voor de ppv event.Is dit een knap staaltje werk van de heren van Mediaquard!!!.

In ieder geval kan ik het niet meer volgen. Ik vermoed dat in de pic e.e.a. is geprogd waardoor men mijn kaartje vovor de events weet uit te schakelen.

=ILYA+

 
Je geeft het antwoord zelf al een beetje aan ilya, een PPV-yes or no wordt niet gegeven via UA of PPUA...

Er moet 'gewoon' een juist antwoord komen van het kaartje... (dus geen speciale EMM's of zo)

Grtz,

Wimpie

 
Kan je iets duidelijker zijn.

Is het dus zo dat als ik de MK01 weg haalt toch naar K.T.P. gekeken kan worden op een speudo seca kaartje, gelijk de GW???

=ILYA=.

 
In middels wijzer door ervaring wijzer geworden.Gewoon effe zappen met je kaartje erin. Via MKF simpel de evnt proggen. Binne 10 minuten kan je de hele maand naar ja favorite film kijken.

=ILYA=

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan