Witte kaart ???? pikkie

G

gogo

Mijn schotel draait echt perfect na het afstellen door pikkie maar er gebeurde iets vreemds.
Hij deed er een witte kaart in waardoor hij canal+ned blauw kreeg, hij stopte de kaart weg en zei dat hij de verkeerde kaart had het had een m2 kaart moeten zijn.
Uiteraard was mijn nieuwsgierigheid gewekt maar hij wou er niets over zeggen hij zei je zult het zelf moeten uitzoeken als je wilt weten wat er nu precies gebeurde.
Hij zij wel dat Jack meer wist maar dat het de hobby is om zelf op onderzoek uit te gaan.
Dus bij deze Jack heb jij een tip of iemand anders wat het precies geweest kan zijn zodat we misschien zelf iets kunnen ontdekken.

thx gogo
 
Denk niet dat Pikkie het zo leuk vind dat je dat hier gepost hebt.
Zijn PM boxje zal nu wel heel vol worden en die van Jack ook...
 
Die pikkie toch ....
 
Oh oh .. Pikkie , Je moet er ook met stift ofzo opzetten wat het is ..
Helemaal per ongeluk het verkeerde kaartje meegenomen natuurlijk ... hahahahah ...

Pikmans toch ..
 
Originally posted by gogo
Mijn schotel draait echt perfect na het afstellen door pikkie maar er gebeurde iets vreemds.
Hij deed er een witte kaart in waardoor hij canal+ned blauw kreeg, hij stopte de kaart weg en zei dat hij de verkeerde kaart had het had een m2 kaart moeten zijn.
Uiteraard was mijn nieuwsgierigheid gewekt maar hij wou er niets over zeggen hij zei je zult het zelf moeten uitzoeken als je wilt weten wat er nu precies gebeurde.
Hij zij wel dat Jack meer wist maar dat het de hobby is om zelf op onderzoek uit te gaan.
Dus bij deze Jack heb jij een tip of iemand anders wat het precies geweest kan zijn zodat we misschien zelf iets kunnen ontdekken.

thx gogo


Hahahaaaaa,

Dat er iets raars gebeurd als Pikkie wat komt afstellen dat verbaasd mij niets, maar denk wel dat het de laatste keer is
dat pikkie bij jou is langsgekomen....
ALs je hem helemaal volgegooid had met bier was je misschien ook wel achter de waarheid gekomen....

Mvg,

Valerio
 
Originally posted by valerio3
Hahahaaaaa,

Dat er iets raars gebeurd als Pikkie wat komt afstellen dat verbaasd mij niets, maar denk wel dat het de laatste keer is
dat pikkie bij jou is langsgekomen....
ALs je hem helemaal volgegooid had met bier was je misschien ook wel achter de waarheid gekomen....
Bier helpt bij Pikkie altijd.

Mvg,

Valerio
Excuses voor deze post, wilde wat editten, maar heb dikke vingers
 
HE' gogo als pikkie niks los wil laten over die kaart,
Kunnen we hem nog altijd thuis opwachten .:biggrin:

we krijgen hem wel aan het praten
en anders ........gewoon ouderwets martelen >>> LoL

of duck hunting .... die weten ook vast meer
heheehehee
 
Originally posted by gogo
Hij deed er een witte kaart in waardoor hij canal+ned blauw kreeg, hij stopte de kaart weg en zei dat hij de verkeerde kaart had het had een m2 kaart moeten zijn.
thx gogo

Ja!!! Gevonden:

Het is gewoon een Belgische verblijfsvergunning,

Verblijfsvergunning witte kaart
Een verblijfsvergunning witte kaart is een bewijs van inschrijving in het vreemdelingenregister, afgeleverd aan een vreemdeling die tot beperkt of onbeperkt verblijf toegelaten is.

Wie - afkomstig uit het buitenland - gemachtigd werd om in Belgi? te verblijven, ontvangt een witte kaart of B.I.V.R. Dit kan kan gaan om een toelating tot:

tijdelijk verblijf (studenten, werknemers, zelfstandigen, samenwonenden)
onbeperkt verblijf (erkende vluchtelingen, geregulariseerden)
De maximale geldigheidsduur is 1 jaar, verlengbaar onder bepaalde voorwaarden afhankelijk van het verblijfsstatuut.

Welke documenten moet u meebrengen?

de machtiging of toelating tot verblijf
bewijzen van uw statuut
een pasfoto
U richt zich hiermee tot de dienst vreemdelingenzaken in uw districtshuis. De witte kaart kost u 2,50 euro aan stadszegels. Voor een eerste duplicaat (bij verlies of beschadiging) betaalt u eveneens 2,50 euro. Voor elk volgend duplicaat betaalt u 6,25 euro.
 
Voor euro 2,50 wil ik er wel 1 ;-)
Pikkie heeft me trouwens toegezegd
da ik op het board kon vragen, hij zij als je alle info bij elkaar legt van de juiste mensen kun je een heel ver komen vandaar de poging om deze thread te starten en tussen de regels door info te kunnen krijgen.
Maar ik begrijp ook wel dat het waarschijnlijk nog wel ff een groot vraagteken blijft.


gogo
 
??????????????????????????????????????????



en nu weer terug aan mijn neut,, want visite wacht.

Today's Birthdays: jack (44) hehehehehe

En nee geen witte kaart gehad of ooit gezien,, dus pikkie kom maar gauw langs. :)
 
Hee Jack van harte,en niet te veel van dat spul he..
 
He pik, had je met ook wel ff kunnen zeggen dat het gelukt is met die m2...

Welke Os heb je nu op de kaart staan???, die wat ik je gestuurd heb?

Ik zal msn van de week even weer aan de gang maken dan hoor ik het wel.

GR Fred.
 
Originally posted by twilight
He pik, had je met ook wel ff kunnen zeggen dat het gelukt is met die m2...

Welke Os heb je nu op de kaart staan???, die wat ik je gestuurd heb?

Ik zal msn van de week even weer aan de gang maken dan hoor ik het wel.

GR Fred.

Fred,

Ja, ik denk dat jij overspoelt gaat worden met een helebole pm-tjes.
Kom vanmiddag wel even langs om kaart te laten bewerken.

Groet,

Valerio
 
@Jack
Nog van harte jongen. (Geen koppijn gahad vanmorge??) :biggrin::biggrin:
Maar nog nooit een witte kaart gezien??, geloof ik niet:)
Jij zult vroeger ook wel eens gestoeid hebben met een pickaart, deze is ook wit:)

Ff op een rijtje zetten dan:
Het kan dus gaan om een pickaart of een m2 kaart.
Uit vorige uitlatingen hier op het forum, door welbekende figuren, heb ik het vermoeden dat we het niet op het s2 vlak moeten zoeken;)
Ook recente ontwikkelingen op het dreamboxvlak doen mij vermoeden dat het om iets anders gaat.

OF

Pikkie heeft gewoon een orig. kaartje gehad en met terpentine de kleur er af gepoetst om zo te kijken of er nog wat reacties los te peuteren zijn :biggrin::biggrin::biggrin:

Hahahahaha

Time will tell.
 
Stoute schoenen aangetrokken en Pikkie maar gewoon ff gebeld voor info.
Kon hij wel waarderen zo direct iets vragen hij heeft me iets vrij gegeven en dat was dan ook het laatste wat hij wilden vertellen, ik vertelde hem wel dat ik het op het board wilde zetten waarop hij zei dat moet je zelf weten.
de tip was dat de OS en de EMU 622 heel belangrijk zijn dus misschien kunnen we hier weer mee verder puzzelen.

gr gogo
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan