witte kaart

J

jurgen

besteld en vandaag 15 dagen wachten.............nog geen kaart,of moet ik meer geduld hebben??????????

Ik ben bang dat je nu je geld aan een goed doel hebt geschonken,en die kaart misschien wel niet zult ontvangen.

Heb gisteren al meer mensen gesproken die nooit iets hebben ontvangen, alleen jammer dat er op het net weinig gewaarschuwd wordt tegen deze praktijken.

(En s*c*2 is echt nog niet open.)

zeker wel open alleen zal het niet neer gezet worden op internet ga maar eens heeeeeellllllll goed zoeken

Als er ergens wel een cloonkaart opduikt,wil dat zeker niet zeggen dat het gekraakt is.

Natuurlijk is er veel te vinden op het internet,maar dat is geen aanwijzing dat het open ligt.

Gewoon geduld,en eens op een dag....

Om dit soort beter beveiligde kaarten te clonen zal je toch weldelijk een hach nodig hebben cq moeten weten wat de algo is. Al het geoha ten spijt hier op dit censuurbordje is interessantdoenerij. Als je perse alles wilt zien dan kan je beter een abo'tje nemen en de ontwikkelingen afwachten.

Kan je me uitleggen wat een "algo" is ?
Heeft het iets te maken met de stelling van euclides ?,of met Ukkonen .

Nee laat maar ,dit is een beetje flauw ... sorry.

Cya ...

Ik wil je ook wel uitleggen wat een wit kaartje voor maar 140 euro is.

Dat is GENAAID worden.

See you

ik denk het ook dat ik bekloot ben maar we zullen zien wat uit de bus komt

gr tendoryu

Misschien hebben ze het wel heel erg druk en duurt het gewoon wat langer voor dat je aan de beurt bent,half europa kent nu die link en je zal heus wel niet de enige zijn .

Maar ben toch benieuwd.

Cya ...

ja dat is waar maar wie is er nu geintereseert in het betalen van 140 euro als er zo weinig mensen zijn die kunnen bevestigen dat hij een kaart ook gehad heeft

gr tendoryu

(en nu ga ik vertrekken voor 2 dagen zee gaat goed doen)

Een WITTE kaart om ZWART te kijken ???

kan nooit goed zijn....

lol

volgens mijn kun je binnen 30 dagen via de bank je geld weer terug krijgen !!!!
mischien ook wel bij die griek

ik denk het niet ik ben al 2 maanden aan het uitzoeken waar dat ik een italiaanse betaling vericht heb in italie de bank zegt doodleuk uw geld is ginds aan het rondzwerven en kan tot 6 maanden duren dat ze weten waar dat geld is
en mischien nog langer

gr tendoryu

Ik heb al jaren een witte kaart maar wat moet ik er mee,
weet nog niet eens welke chip er op zit.....

Geef mij maar een rode hihihihi

Als je doet wat ze op die bewuste site vragen, dan kan je exact zien waar het geld (jouw geld) naartoe gaat, nl. het adres van de bank van meneer Pa...los staat in de mail die je ontvangt wanneer je meer info vraagt, inclusief de exacte naam van meneer P. Wat niet wegneemt dat je er inderdaad niet aankan en nog minder aan die vent die daar in Griekenland zit. Maar er is misschien wel wat hoop, ik sprak vandaag een bekende die regelmatig in Griekenland verblijft en zaken doet met dat land (geen sat. commerce welteverstaan) en die kijkt ook via een clonecard en beweert dat deze ook via mensen hier in Belgi? te verkrijgen is (Grieken die hier werken en wonen en ook sat. kijken) Ik ben dus in blijde verwachting van zulk adres en laat het bijtijds weten hier. Hopelijk is het geen luchtkasteel.

Nja, ik kan je ook een mail sturen met mijn "echte" naam erin, dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk mijn echte naam is, je kunt zoveel manipuleren met mail....

Maar oke, ik hoop voor degenen die er aan beginnen dat die meneer word opgepakt en bericht en zij hun geld of een deel ervan nog terug kunnen krijgen.
Het word in elk geval hoog tijd dat er eens wat van dat soort oplichters opgepakt worden.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan