WK voetbal 2022...

Dat zou zomaar kunnen @sat-ed , ik ben niet zo streng.
 
mooi!
beter op de kast dan in de kast want dan moet die weer uit de kast komen en wie weet hoe dat dan gebeurt....

(krijg ik ook weer gelazert mee... )
 
Nou dat is ook weer voorbij. Argentinië weer eens wereldkampioen. Heb de laatste 20 minuten en de penalty's gezien bij gebrek aan iets beters op TV want ik lag op de bank te luieren.

Ergens ook wel terechte winnaar.

Frankrijk... hmmz... Argentinië had bijna allemaal Argentijnse namen. In het Franse team had ik bijzonder veel moeite een blanke met een Franse naam te vinden. Volgens mij zag ik er maar 1. Ze heetten daar allemaal Mbappe, Mandada, Konate, Disasi of zoiets.... Ze zullen best de Franse nationaliteit hebben.
Maar voor mij zag het er uit alsof ik een team van Uganda of zo zag spelen. Geeft de indruk dat autochtone Fransen niet kunnen voetballen.

Die penalty's weer... vind ik het leukst van zo'n wedstrijd. Maar ach ach... ik zag er al bij waarvan ik al wist welke hoek ze in gingen voordat ze getrapt werden. En dan ben ik een leek in voetbal. Eentje daarvan werd gestopt de ander ging naast het doel.

Gelukkig weer gedaan en nu weer op naar 5 maart met het autoracen! :)
 
Ik heb het grootste gedeelte ook niet gezien, van het begin tot de 2-0, toen naar huis vertrokken, we waren in Baarle-Nassau, en nee we hebben geen vuurwerk meegebracht.

Tijdens het opwarmen van de frietpan de 2-de helft, en daar van moet ik tocht zeggen dat hier een mooie strijd geleverd werd.

Ik ben ook niet écht een voetbalfan, Maar soms en dan ook heel soms heb ik toch genoten.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan