word er gek van

G

Gerrit1967

Ben in het bezit van een xtreme met 40 Gb HD en gebruik daar een orginele kaart bij.Had in het begin veel last van het bevriezen van het beeld en heb elek software die er was in gezet maar het probleem werd niet opgelost, heb sinds een week U-CAS 3.0 in de ontvanger zitten. Nu is het probleem met het bevriezen van het beeld opgelost maar krijg ik nu geregeld de balk in beeld met de melding dat er geen signaal is. Ik heb geprobeerd om er eem matrix module in te doen waarmee het probleem met de balk opgelost is maar nu krijg in bij alle gecodeerde zenders de melding dat die zender gecodeerd is en moet ik eerst die melding verwijderen, ook krijg ik nu weer geregeld de melding dat de module geinisialiseerd moet worden.Al met al schiet ik er weinig mee op want ik heb het idee dat ik het ene probleem op los met het andere.Wie weet uiteindelijk de oplossing zodat ik na een maand of 4 eens kan gaan genieten van mijn xtreme
 
Hallo

Ik heb hier ook de xtreme alleen zonder hd de str versie.
OP zich geen verschil ik heb de ucas 2.0 er in zitten.
En de software 2.55.04 en de tetracrypt 1.0.
Nu geen probleem meer op deze ontvanger,voorheen veel
freezes en blaauwe balk no acces en dat was erg vervelend.
Nu heb ik daar geen last van.
En wat de cam betreft heb ik ook last van herhaaldelijk
initialiseren maar als hij daar mee klaar is geen probleem
meer.

Waar ik nog mee zit is dat als er regenbuien met wind zijn
en de schotel beweegd moet ik hem aan uit zeten om weer
beeld te krijgen.
En met mijnhumax geen last die hersteld zich zelf weer.
Groetjes
Hummaxboy
 
Ik heb de ucas 3.0 en de Mr 1.060 is vrij stabiel. Af en toe een uitval maar daar kan ik mee leven
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan