Wordt alsmaar erger met de reclame. Ziggo van de pot gerukt!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.909
Waarderingsscore
1.043
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Nou het gaat dan weer om dit topic:

Dus nu gaat Ziggo ook al eigen reclames toevoegen bij opnames? Zijn die nu helemaal van de pot gerukt?
Dan wordt het dus weer tijd om de eigen hardware maar weer aan te sluiten. Ziggo dacht zeker dat die inmiddels overal weg was en dan nu fijn aan de cloud opnames te kunnen verdienen.

Ronduit belachelijk, want los van mensen die later willen kijken zijn er ook zat die alleen opnamen om dan later zonder reclame te kunnen kijken, lekker doorspoelen.
Als dat niet meer gaat en Ziggo gaat zelf onnodig reclame in m'n opnames zooien, dan wordt opnemen stukken minder interessant en dat gaat ze geheid klanten kosten. Want dan wordt glasvezel ook weer interessanter.
 
Tjonge, we worden al overspoeld met reclames!! o_O
 
En maar klagen dat illegale iptv in opmars is.
 
DE reden dat wij alles maar dan ook alles op eigen opslag opnemen!
Tevens de zelfde reden dat ik nog steeds niet op glas vezel zit
Kan namelijk nergens vinden om meerdere zenders tegelijk op te kunnen nemen op eigen apparatuur.
En ja gebruikt ook nog steeds een blokker op het web.
Dan maar geen filmpjes van rtl nieuws
Reclame is @#€@€ langer als het item zelf.
Mischien ze eens bellen en ze dan zelf in de wacht zetten met 14 reclame boodschappen voor dat de klant aan de lijn komt.
 
Nou kijk ik geen RTL zenders maar kan ik me voorstellen dat je er niet blij van wordt met nog meer reclame bestookt te worden, die blokken op de RTL's zijn op zich al lang en dan nog een blok van een provider erbij, daar zit niemand op te wachten en inderdaad een extra stimulans om vooral je eigen hardware te blijven gebruiken.

Aan de andere kant is het aanbod op de NL kanalen (inclusief NPO) dusdanig slecht dat ik alleen nog wat actualiteiten kijk en de rest lekker on demand doe, de goede series, die toch echt wel worden gemaakt, kijk ik wel via NPO-start of een andere streamingsdienst.
 
Wat ik er het ergst aan vindt is dat het niet om RTL reclame gaat. Het is op RTL zenders maar het is reclame van Ziggo zelf als ik het goed begrepen heb.
 
Begrijp ik het dan ook goed dat het hier om opnames gaat en niet over terugkijken?

Hier maken wij daar veel gebruik van, van opnemen niet.
 
Gaat over opnames. Met terugkijken is het al onmogelijk om reclames door te spoelen. Bij elke provider trouwens als het goed is.
Momenteel schijnt het alleen opnames van RTL te zijn.
 
Dan is er maar één oplossing: Geen opnames meer maken en niet meer terugkijken. Misschien de tv helemaal in de ban doen?
De jeugd heeft tegenwoordig niet eens meer een tv.
 
Nja terugkijken deed ik al zelden om deze reden. Zolang het alleen RTL is kan het nog want dat neem ik niet op. Maar je kunt er van uit gaan dat dit een proefballonnetje is en dat straks langer en op meer zenders zal zijn.
Wij nemen best veel op, maar kunnen we grotendeels ook wel zonder. In dat geval kan ook het abo omlaag.

We zullen eens gaan zien waar het toe gaat leiden.
 
dus je betaald om reclame te ontvangen?
 
Je betaald voor extra zenders te krijgen en daar zit het opnamepakket bij inbegrepen.
Maar onderliggend betaal je inderdaad om reclame te ontvangen, misschien zegt Ziggo daarom ook dat dit een nieuwe "feature" is. :biggrin:
 
  • Confused
Waarderingen: Dr.Z

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan