WPA Key !!!!

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 sep 2002
Berichten
595
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
47
Collega's,

Bestaat er een mogelijkheid om de WPA key uit te lezen uit een werkende XP station wat de key is. Zodat ik het ergens achter kan halen van hoe en wat.
Ik heb ergens een tijd terug zo iets gezien en iets gelzen maar ik weet niet maar waar ik zit al een aantal dagen te zoeken maar ehcter ik kom er niet meer op....misschien is er wat .....iemand een idee hoe dat moet oftewel misschien is het wel mogelijk op een ander manier waar ik terug kan lezen.....


Groetjes,
deliyurek007
 
ViewkeyXP is bedoeld de key van XP dat prog ken ik.
Maar ik ben zojuist opzoek naar de key van WPA en niet van XP.
Of daar ook iest dergelijks bestaat.

Groetjes,
deliyurek007
 
Ik heb niet het antwoord dat je zoekt.

Maar even voor de duidelijkheid, je wil de anti hack hacken ?
 
wpa keys zijn niet te kraken
 
Dat is precies mijn punt.

WPA staat wat mij betreft voor Wireless Protected Access.
Maar het blijkt nu dat het ook staat voor Windows Product Activation, en dat heeft weer met anti hack toestanden te maken.
Aan deliyurek007 dus de vraag welke ie bedoelt..

Enneh..
Niet te kraken bestaat niet hoor, hooguit zeer lastig te kraken.
Ligt ook aan degene die het gaat toepassen.
 
ok 26 tekens is wel zeer en zeeeeeeeer lastig
 
wpa keys zijn niet te kraken
Pardon reeds? Zou ik niet te hard roepen, ze hebben immers inmiddels ook al WPA2 uitgevonden omdat gewone WPA al niet meer voldoende zou zijn.

WPA-Tkip kun je ook al met een 16bits sleutel coderingen, hoeft niet eens 26 te zijn. Dus hoe lastiger hoe beter.
Onkraakbaar bestaat niet.

Als de sleutel niet in XP ergens wordt opgeslagen kun je hem niet uitlezen. Maar aangezien die sleutel in het draadloos profiel wel degelijk wordt opgeslagen zalh ij ook wel ergens op het systeem te vinden zijn. Vermoedelijk echter zal hij versleuteld opgeslagen zijn, hetgeen e.e.a. weer moeilijker maakt.

Heb ik me zelf verder nog niet op toegespitst omdat het toch steeds en steeds moeilijker wordt en tegenwoordig kan een deel van de leuke activiteiten zelfs strafbaar zijn als in het WvS (dus geen overtreding maar echt misdrijf) en dan is de lol er snel af.

@Mas3:
Maar het blijkt nu dat het ook staat voor Windows Product Activation
Klopt ook, maar daar geeft het zich geen sleutel van, voor de Activatie word namelijk gebruik gemaakt van het gewone licentienummer dus geen aparte Activatiekey bij mijn weten.
 
WPA is te decrypten. Bekende tools zijn: airdump en aircrack.
je hebt inmiddels van ons op aan andere manier meer details ontvangen.

suk6
 
Sorry boys misschien heb ik het verkeerd uitgelegd !!!!

Het gaat met name om de Wireless key.

het zit namelijk, hij is de Wachtwoord van z'n router kwijt geraakt en er bestaat maar een mogelijkheid resetten maar dat is niet een oplossing vind mij collega van de oude generatie....
Anders moest die 150 laptops opnieuw aanpassen en daar had hij eerlijk gezegd geen zin in.

Nu is de vraag zoals XP dat je de key uit kan lezen....bestaat er een tools als dat dat de key van Wireless (WPA) uit kan lezen vb XXXXXXXXXXXXXXX wil hij graag zien ABB1B2B3 etc.....

Groetjes,
deliyurek007
 
deliyurek007;171723 zei:
Sorry boys misschien heb ik het verkeerd uitgelegd !!!!Het gaat met name om de Wireless key.
Kijk nu even op die links die we je hebben gegeven en probeer die prgs te krijgen. dan moet je de wpa key uit kunnen lezen.
 
je hebt inmiddels van ons op aan andere manier meer details ontvangen.
Aircrack heb ik, kunnen jullie me ook een link naar airdump regelen?:)
 
we hebben deliyurek wat links gegeven waar wat te lezen valt hoe je wpa keys kunt achterhalen. Het meeste betreft dus uitleg. Voor zover we hebben kunnen zien worden aircrack en airdump het meeste gebruikt. We hebben niet alle pagina's gelezen. Via een spaanstalige website kun je wel aan airdump (airodump) komen. Beveiliging is volgens ons in het spaans: seguridad, als je daar wireless achterplakt en dan via .net gaat zoeken moet het lukken, denken we. :biggrin::biggrin::biggrin:
 
Ik zie ook op veel plaatsen aircrack/airdump op die manier geschreven staan, gisteren kwam ik bijv. op een website uit waar over Airdump geschreven stond en aircrack gedownload kon worden. Wie weet is het wel hetzelfde stukje software met een andere naam.

Maar in elk geval bedankt voor de links en info, daar komen we weer een heel stuk verder mee!
En wie weet kom ik toch nog een losse airdump versie tegen, kan ik gelijk vergelijken of het anders is.:)
 
Kweetniet zeker maar volgens mij kan CAIN
dat uitlezen.....

zie oxid.it
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan