X-zone overdag kwijt ?? Pas je PBM aan..

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Als je X-Zone overdag kwijt bent pas dan byte 7 van je pbm aan. Zet hier de waarde 01 en zie daar weer beeld.

 
Het gehele pakket altijd zichtbaar:

pas je pbm aan en zet hem op 7*FF FE en dan heb je ook nergens meer last van, werkt ook op originele philips dozen, wel zorgen dat CD als provider 01 op de kaart staat.

 
Zoals NvBgm schrijft is met 00 00 00 00 00 00 01 4e

ook het hele pakket open, en ik lees steeds dat het niet verstandig is om zoveel ff'jes te gebruiken, men zou dit dan tegen je kunnen gebruiken. Waarom is het niet goed om ff'jes te gebruiken?

Maar eigenlijk is dit allemaal niet meer echt relevant, ten eerste weten we de juiste PBM, en ten tweede kun je hem nu ook nog locken (MKF4, dit werkt perfect... ik kreeg zelfs na lock niet meer verandert, was unlock vergeten aan te klikken).

 
Correct, ik wilde alleen maar even aangeven dat men niet perse die string moet gebruiken maar dat het ook zo kan werken.

Het klopt dat het beter is om niet zoveel FF te gebruiken, dat heeft met eventuele toekomstige ECM's te maken volgens mij. FF betekent "altijd" simpel gezegd.

Men kan een check laten hierop laten uitvoeren da's niet zo moeilijk en dan bijv. stellen dat indien alles altijd aan staan, kaart uitzetten.

Op dit moment gebeurt dit nog niet helemaal bij CD maar het kan wel komen, deels is het er al want als je 8*FF gebruikt werkt het niet.

Een "officiele" string is dus beter geschikt.

 
Dat gebeurt dus ook op Canal Digital , als je daar de PBM op 8*FF zet loopt de ontvanger ook vast, dus ook daar wordt op gecontroleerd.

 
??? Niet goed gelezen Tech?

Ik schreef namelijk ook: "deels is het er al want als je 8*FF gebruikt werkt het niet. "

:)

 
00 00 00 00 00 00 01 4e schakelt alles vrij, behalve het spelletjes kanaal.

00 00 00 00 00 00 00 de schakelt alles vrij, behalve x-zone overdag.

Dus hebben we nog steeds niet alles met een correcte PBM, ik bedoel dus zonder alles te FF-en. Dit is natuurlijk alleen interessant voor de Mediaboxen.

 
NvBGM had dacht ik een uitgebreide pbm faq voor C+ in het handleidingen forum gezet.

Misschien is het een leuk idee als iemand een faqje in dat forum kan schrijven waar voor elke provider de beste bitmap wordt geschreven, alles open, of indien men zich meer moeite wil doen, een omschrijving zoals die wat er nu staat van C+NL, uitgebreider dus.

 
Hmmz... ik zie net in het beginnersforum zo'n lijstje staan maar dat is volgens mij niet meer helemaal up to date.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan