xbox

H

hatz

maakt het uit of je een - dvd of + dvd brand voor de xbox.

je komt ook verschilende soorten bestanden tegen zoals nu weer tre bestand is er een pagina waar je kunt zien hoe je met bestanden om moet gaan.

JA ik heb zelf al gezocht op het net.

gr hatz,
 
Er zijn drives die beide aan kunnen.

Maar tot nu toe is het beste resultaat met -dvd's
 
Er zijn er die beiden aankunnen, ligt aan de drive die er in zit, de meesten kunnen -R aan inderdaad, dus ik ben het met het advies van public ook eens.
 
maakt bij een xbox niet bepaald veel uit maar +dvd's zetten wel meer druk op een lens daar kan je dan wel beter mee oppassen maar verder is het geen groot probleem;)
 
Er zijn modellen die alleen maar de - aankunnen. Dit is afhankelijk zoals BT en public zegt van de Dvd die is ingebouwd. Ik heb bij voor mezelf een Xbox die beide aan kan maar hierbij wel afhankelijk is van het merk van de dvd's. De buren hebben er ??n die alleen maar de - aan kan.
(dit had volgens de ombouwer weer te maken met de chip die er toen in is geplaatst)

;)
Nr.10
 
Alweer een topicje van 3 jaar oud, wat Bram weer wakker schudt.;)

+dvd's zetten wel meer druk op een lens
Sorry hoor, maar dat is klinkklare onzin. Er drukt helemaal niets op de lens, als dat zou gebeuren was de lens binnen een paar minuten naar de haaien.:biggrin:

Zoals nummer10 al aangeeft klopt mijn verhaal prima, een vriend van me is ook nog een consolefreak die zo'n dingen repareert en technisch al helemaal onderlegt betreffende die dingen en die zei toendertijd ook hetzelfde.
Ik heb dus geen idee hoe jij aan die info over "druk op de lens" komt, maar ik zou dat argument toch maar nergens meer schrijven, want zoals gezegd, het klopt van geen kant.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan