Xbox360

Ja 't gaat snel, kennis van me is zelfs bezig met een schakelbare chip, zodat je kunt switchen tussen originele firmware en aangepaste firmware omdat men nog niet echt zeker is of de niet-officiele zichtbaar is voor microsoft.
 
Hey der schiet me opeens iets te binnen.
Ik moet terug denken aan de dreambox die ik toen had er waren toen bepaalde kaarten waar je de filmkanalen mee open kon krijgen,en opeens was alles weer dicht.
Ik denk dat je met de xbox360 en de firmware hack dus het zelfde probleem krijgt.
Dus iedereen koopt een xbox360 en dan via een update of game knallen ze een update in de xbox360 waardoor hij weer waardeloos is voor backups.

Het is maar een ingeving hoor...
 
Heb ik het toch bij het rechte eind.
backups nog wel maar gebanned op xboxlive.
 
Softwaregigant Microsoft heeft aangekondigd streng te gaan optreden tegen mensen die hun Xbox 360 uitgerust hebben met een zogenaamde 'mod-chip.' De chip zorgt ervoor dat de spelcomputer ook gebrande dvd's af kan spelen, waardoor het illegaal downloaden en kopiëren van spellen voor consumenten interessant wordt.

Eén van de maatregelen is verbanning van het online netwerk van Microsoft, Xbox Live. Gebruikers waarbij een mod-chip in de console gedetecteerd wordt, zullen niet meer online kunnen gamen, noch demo's, trailers of andere content kunnen downloaden. Overigens wordt het unieke ID-nummer van de console verbannen, niet enkel de gebruikers-account. Spelers die online willen spelen na geblokkeerd te zijn, zullen een nieuwe spelcomputer aan moeten schaffen.

Bron: Telegraaf 18 mei 2007
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan