xcam

S

silverfox

Hoi,
is er echt niemand die ervaring heeft met een xcam en een officiele seca2 kaart voor C+NL??
Hij kent mijn kaart niet alhoewel de cam compatibel zou moeten zijn met seca2.

Groetjes Silverfox
 
Wie heeft je wijsgemaakt dat de cam compitabel is met een originele kaart?
Sommige versies lopen er in maar het is een cam voor de hobby en zeker geen officiele cam waar je gegarandeerd een update in krijgt.
Maar probeer eens als de kaart er in zit overnieuw op te starten meestal herkent hij de kaart dan wel, maar of je ooit een update krijgt is gokken.

GR
 
Hoi,
bedankt voor de reaktie. De persoon die hem me uitgeleend heeft vertelde dat. Maar als jou tip niet lukt weet ik dat ik op zoek moet gaan naar eentje die het wel doet. De matrix revolution is me ook al genoemd maar toevallig kende ik iemand met een xcam, vandaar dat uitproberen. Bedankt.
groetjes silverfox
 
Ik zou er geen Xcam voor nemen, kennis van me heeft die ook verkocht gehad en kon hem gelukkig ruilen, kaart wilde daarin ook niet updaten en ook niet fatsoenlijk werken.

Volgens mij doet een Matrix Reloaded cam het wel met seca2 vermits je de nieuwste versie hebt en nieuwste firmware, althans dat heb ik me laten vertellen.
 
Ik werk al geruime tijd met een x-cam en een originele c+ kaart.
Ik krijg alle updates keurig binnen alleen de eerste keer de kaart activeren moet je ff in een secabak doen.

Tevens is bekend dat als er versie 1.19 in de xcam zit de kaart niet wordt herkend , ook geen fun etc.

Even teruggaan naar versie 1.16b en alles open incl. goedwerkende c+ kaart en updates.

grtz Louis
 
Hoi,
bedankt. De update van de cam is mogelijk via een fun4 kaart geloof ik dus dat wordt weer eventjes nadenken hoe je dat weer doet.

Groetjes Silverfox
 
als ik op de nl support site zie van xcam: uccassupport dot nl

sectie: xcam / sectie: xcam software

dan is "xcrypto120. dutch card reading again" of de latere versie dat ook doen durf ik niet te zeggen maar je zou het haast wel verwachten..?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan