Xcam

S

silverfox

Hoi,

het is al weer een hele tijd geleden maar nu ben ik wel veel wijzer geworden dankzij die tip op de ucassupport site.
De Xcam werkt dus wel degelijk met een originele seca kaart van NL en dit vanaf versie 116.Heb er nu 128 op en updates en alles werken perfect.
Is in tegenstelling tot wat gezegd wordt zelfs met windows 2000 te programmeren ( heb ik zelf gedaan dus niet gelezen of gehoord )
Ik vindt het spijtig dat bepaalde mensen uitlatingen doen over een onderwerp waar ze zelf geen ervaring met hebben.Gelukkig was ik hardnekkig en heb dat kunnen doen wat hier en in andere forums als niet mogelijk werd bestempelt.
Als newbie met een Xcam had ik die na bepaalde reacties gelijk kunnen weggooien maar als ik nu zie wat ie allemaal kan ben ik heeeeeeeeeeeeel blij dat ik hem nog heb ( en werkend )

Silverfox
 
Wat vindt jij er dan zo speciaal aan in vergelijking met andere cams.
Als je het mij vraagt kun je denk ik beter kiezen voor de best ondersteunde, in verband met nieuwe patches en de beschikbaarheid daarvan.

bv. magic/matrix of Dragon
 
Hoi,

ik heb de cam niet met andere cams willen vergelijken. Hij leest bij mij orig. viacess en seca2 kaarten. Met de juiste firmware en softcam heb je standaard tps open ( en nog andere) en het feit dat je hem met pc of fun6 kaarten ( vanaf de juiste versie ) kan updaten is voor mij een prima oplossing.
Deze voldoet voor mij aan de eisen en is geloof ik voor de toekomst goed. Ik wou alleen maar een info geven als er mensen zouden zijn die er eentje willen kopen of al eentje hebben.

groetjes Silverfox
 
Ben het helemaal met @silverfox eens het is gewoon een fijne cam die in alle ontvangers goed loopt, updaten met de laptop geen andere dingen nodig, de updates komen regelmatig door.

De nadelen van de MM met fun is er niets meer te zien, de MR gaat om de zoveel tijd initialiseren en is geen officiele support meer voor, en de Dragon is ook prima loopt niet in alle ontvangers is twee keer zo duur en je hebt er een loaderkaart en een kaartschrijver voor nodig.


GR
 
ligt het niet aan de software die je gebruikt wat betreft het initialiseren van de MM/MR n?
 
De MM initialiseerd niet, alleen de MR doet hij in alle ontvangers en met alle software om de zoveel tijd en er is ook al bijna een jaar geen support van de officiele site.

Wel komt er zo nu en dan een update maar dat is van hobbyisten.

GR
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan