Xsarius Pure 2

Arnout

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
1
Ik bezit de Xsarius Pure2. Ik heb er nou een USB stick in gedaan om op te kunnen nemen. Dat lukt want
als ik hem opstart, staat onderaan in beeld Opslagmedium geplaatst. Vervolgens ga ik dan naar de EPG;
kies daar een programma uit wat ik wil opnemen en vervolgens komt rechtsboven een rood bolletje te
staan wat betekent RECORDING. Zodra de opname gereed is staat onderaan in beeld dat de opname
klaar is. Vervolgens kijk ik dan bij OPNAMES en krijg dan de foutmelding: kan bestand niet vinden.
Mijn vraag is nu hoe kan ik dan wel het programma terugvinden?

Dat is vreemd.
Normaliter zou je via het menu -> PVR -> Opnames inderdaad wel je opnames weer moeten kunnen zien.
Dat is bij de Q2 dus ik neem aan dat dit bij de Pure 2 ook het geval is, ik heb zelf geen moet ik erbij zeggen.

Als je de USB stick eens op de PC aan sluit, kun je dan wel de opname zien?
Wat ook interessant is om te weten, hoe is deze USB stick geformatteerd?
Fat32
eXfat
NTFS
anders?

Ik zou als eerste controleren of de instellingen kloppen met betreft de opname lokaties, anders bestaat de kans dat de opnames naar je root filesystem wordt geschreven wat je echt niet wil want dan loopt het flashgeheugen dus vol en gaat de box op een gegeven moment volledig vastlopen want er is geen ruimte meer vrij om processen af te kunnen handelen.

Je controleert de opname lokatie op de volgende manier:

Menu - Instellingen - Systeem - Expert instellingen - Opnamelocaties

Het kan zijn dat je dat menu niet in kunt komen omdat je in de 'simple modus' staat, die kan je op de volgende manier instellen

Menu - Instellingen - Systeem - Expert instellingen - rechter pijltoets indrukken tot je de optie Expert ziet, de instelling opslaan met de groene knop.

Laatst bewerkt:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan