Xtreme Hornet

X

X-Factor

Hi al,

Heb net een nieuwe Xtreme aangeschaft.
Nu begrijp ik dat je er leuke dingen mee kunt doen alleen hoe weet ik nog niet echt. Tevens ben ik er achter gekomen hoe het code menu tevoorschijn komt doormiddel van de afstandbediening.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de key-codes van www.luxsat.be in mijn Xtreme kan krijgen. Begrijp namelijk niks van al die cijfers en getallen.
 
Originally posted by X-Factor
Hi al,

Heb net een nieuwe Xtreme aangeschaft.
Nu begrijp ik dat je er leuke dingen mee kunt doen alleen hoe weet ik nog niet echt. Tevens ben ik er achter gekomen hoe het code menu tevoorschijn komt doormiddel van de afstandbediening.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de key-codes van www.luxsat.be in mijn Xtreme kan krijgen. Begrijp namelijk niks van al die cijfers en getallen.

Welke firmware heb je in de Hornet zitten? HWversion ,overigens meestal geel-blauw-groen-menu en dan maar editten
 
Originally posted by papyrosy
Welke firmware heb je in de Hornet zitten? HWversion ,overigens meestal geel-blauw-groen-menu en dan maar editten


Ik heb de volgende firmware er in zitten, namenlijk;

MODEL: XSC-520ANV
Info: 0A.04.05.03
S/W: V03.05.03
H/W: V12.03.A5
Loader: V6.1.6
C.A: 2.2.1

Deze firmware is er ingezet met de SetEditXtreme demo v1.08.
Mijn Menu van de reciever is blauw met geel.
Tevens kun je mij bereiken op okoster@zeelandnet.nl
 
nou dezelfde fimware bij mij overigens niet de meest aktuele die er te krijgen is. hoe je de emu kunt editen kan ik je niet leren.
kwestie van ab en enige logica.
Als beginner is het verstandig eerst wat tijd te investeren in veel lezen op diverse boards
grtz
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan