xtreme in dreamload en dan??

V

veldmuis

Doordat mijn ontvanger steeds vastliep wou ik proberen om er versie 1.12 op te zetten i.p.v 1.11 maar ik krijg het niet voor mekaar met de magic loader het groene lampje brand wel maar dan houdt het ook op de ontvanger is verder voorzien van EMU software dus ik heb nog wel beeld.

het betreft een Xtreme STR

PS ook kan de ontvanger geen kaarten meer lezen.
 
Hoe zet ik een crypt op mijn Extreme

Ik ga er hier vanuit dat de Extreme al omgebouwd is naar tetra of penta enz. er staat dus
geen Ucas meer op.

Let op wil je 1.11 erop zetten dan moet je DREAMLOAD op je Extreme hebben!!!!!!

Benodigheden:

Magic- of twin programmer
Het programma Magic Load
Een kabel tussen computer en programmer (Male/Female modem kabel)

1. Set de receiver aan op een FTA kanaal b.v. BVN
2. Ga naar het CA menu en selecteer prepare for loading in het juiste slot (penta, tetra enz) (pincode 0317)
3. Zet de Extreme uit en daarna weer aan
4. Als het goed is staat de Extreme nu in dreamload, dreemboot enz.
5. Start het programma Magic Load
6. Controleer of je de juiste com hebt. (Meestal Com 1)
7. Steek de programmer in de Extreme, er moet een groen lampje gaan branden
8. Druk op Connect, het programa geeft nu aan connected
9. Druk op program module
10. Selecteer de crypt die je wilt laden
11. Hij gaat meteen programeren, er komt een rood lampje bij en die knippert
12. Als hij klaar is geeft hij aan Module Loaded
13. Druk op Disconnect
14. Verwijder de programmer uit de Extreme
15. Zet de Extreme uit en daarna weer aan
16. Als het goed is is de Extreme klaar voor gebruik.

Succes
 
Ant,

Ik had je al een tijdje niet meer gezien (gelezen :)
Ben je gebanned op Sat4all of zo ?
Schijnt tegenwoordig erg snel te gaan........

Sunny
 
Hai,

Ja ik heb een ban bij onze vrienden Sat4all.

Laat ik het zo zeggen ik stelde een vraag waarom mijn website niet meer mocht op hun forum en als antwoord heb ik een ban gekregen. Ben er wel even ziek van geweest. Ik geloof dat ik best wat mensen geholpen heb en ik geen illegale dingen deed.

Ik ben sindsdien wat minder met de hobby bezig en mijn site is niet meer helemaal up to date, wat ik wel jammer vindt maar ik heb toch nog ongeveer 150 hits per dag en totaal vanaf 4 juli 15105 bezoekers gehad. Dus denk dat ik een redelijk steentje heb en nog steeds bij draag aan de ucas gebruikers.

Ik zou het graag anders hebben gezien maar het is helaas niet anders. Ben op het ogenblik ook heel erg druk met mijn werk en heb ff geen tijd om alles bij te houden.

Maar het blijft een leuke hobby.

In iedergeval bedankt voor de interesse.

Groeten Ant.

P.s.

Ik hobbel nog wel op de site van sat4all alleen onder een andere naam maar ben minder actief bezig. Ik heb geen zin om weer een ban te krijgen.
 
Jammer te horen. Je bent met je site inderdaad niet commercieel bezig, maar helpt wel vele UCAS gebruikers in hun experimenten.

De toonzetting van de mods op Sat4All is de laatste tijd wel veranderd. Zolang het om Dreambox gaat kan bijna alles, maar owee als je onder een ander kopje zelfs maar het onderwerp niet goed benoemd, dan zwaait er wat. Beetje kinderachtig lijkt me.

Ant, trek het je niet te veel aan, ik denk dat je een goed initiatief hebt genomen met je site waar blijkbaar een grote behoefte aan is. Je bedoelingen zijn in elk geval goed.

En er zijn genoeg andere boards waar je kan helpen !

P.s. Ik denk zelf dat ze binnenkort hun naam wel zullen veranderen. => Sat4Dream of zo....

Sunny
 
Het probleem betreffende de magic loader is opgelost het probleem zat in de kabel heb een nieuwe kabel aangeschaft en heb inmiddels penta 1.12 geinstalleerd,

op de multivision zender werkt allen multivision 8 is dit een bekend probleem?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan