Xtreme in gevecht met Dragon

T

the matrix

Ben aan het stoeien geweest met de Dragon cam in de UCI 6400 omgebouwd naar 6500 PVR

Niks aan de hand alles werkt keurig.

Maar nu de dragon cam

Als ik die in de Xtreme druk dan wordt de embedded Magic Pentacrrypt 120 niet meer gevonden. en blijft de xtreme totaal zwart

Geen beeld meer te ontvangen in welke mode ik de Xtreme ook zet.

Sterker nog het maakt niet uit welke versie firmware ik in de Xtreme doe .

Origineel of EMU van zowel de STR en de PVR de Dragon komt niet tot leven.

Dit geldt alleen voor de DRAGON gevuld met Predator 305 en 306


Vul ik de Dragon module met Predator 304 dan is er ogenschijnlijk niets aan de hand.

Ook met deze versie van de Dragon cam wordt de Embedded Pentacrypt niet meer herkend . De dragon daarentegen doet zijn werk nu wel goed en decodeeert Taq NL etc (behalve de TPS die alleen vanadf predator 305 werkt)

Koop je een van de beste modulen heeft ie in de fantastische Xtreme een conflict met de laatse Predator firmwares.

Das mooi Kl***
 
welke oen gaat dan ook dubbel decoderen.
Zeiken Zeiken Zeiken
foei Matrix ik had van jouw wel een hogere pet op.
 
Hartelijke dank voor je zeer positieve bijdrage.

Het is maar hoe je met je hobby omgaat. Niet alles hoeft bij te dragen tot een financieel voordeel.

Het gaat erom het maximale uit je systeem te halen wat er in zit.

En als je goed gelezen had gaat het er niet om om dubbel te deccoderen maar om de dragon met de laatste versie predator in de PVR te gebruiken.
 
en als je van de magic een matrix maakt matrix ??


gebruik je voor de xtreme dan ook b.v. een slowdownboard-printje ertussen of kan dit met cas2 zo direct op het moederbord?
hoop ik dat je dit weet tenminste ?? en ik hoop dat je het evt. verder helpt natuurlijk..
 
hoezo geen zorgen meer

3.07 heeft hetzelfde probleem.

En ja ik heb de slowdown schakeling tussen de Xtreme en de Cas2 interface MOETEN bouwen om communicatie te krijgen.


En nee hij doet het ook niet met de Xtreme embedded Matrix

Zodra ik de Dragon in de CI slot stop wordt de interne cam geblokkeerd en komt de Dragon niet tot leven met als resultaat geen beeld.
 
volgens mij moet je de xtreme weer ucas3.0 orgineel maken

voor een goede werking met dragon 3.07 ??

trouwens oude versie dragon qua >> hardware-type<< hadden vaak voedings problemen en dezelfde problemen die jij nu beschrijft
 
Voor de goede orde:

Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd.

UCAS3.0

Matrix ( de meeste versies)

Magic Pentacrypt welke versie dan ook

Tetracrypt en noem maar op

Zelfs zover gegaan dat ik de flash alleen ge-erased heb (dus niks in de embedded)

Zelfs de originele firmware in de Xtreme
en ook de connector van het moederboard er uit gepleurd

Wat ik ook doe geen beeld met de Dragon vs 3.05 3.06 en 3.07


Dragon met v3.04 werkt perfect (alhoewel die ook de embedded om zeep helpt)
 
vreemd hoor...

ik heb eens een mr-versie1.80 van een xtreme naar ucas3.0 gedaan met cas2 op moederbord ZONDER slowdown-board en het werkte ..ook nog !

ontvanger stond helemaal op aan met programmeren...

of dit met xlinx programmeren werkt zou ik niet weten , dat heb ik nog niet geprobeerd tot nu toe ...

Groeten en suc6 aldaar
 
Even voor je uitgetest.

Arnion PVR (laatste EMU software) ? Penta 120 embedded.
Dragon cam rev. 3.00 gevuld met de 3.07 software.

Resultaat: schakelt de embedded Penta 120 volledig uit.
Maar de Dragon werkt wel normaal, en alles wat open kan gaan, gaat ook open.
 
Dat de Dragoncam de Ucas en een eventueel in het andere slot aanwezige cam uitschakeld is normaal.
Dat je daarna met de Dragoncam geen beeld hebt is natuurlijk niet normaal, dus er moet wat met de Dragon aan de hand zijn.
Zodra je de cam er uit haald en de decoder opnieuw opstart moet de Ucas weer werken.

Succes Theo50
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan