Xtreme + Kiosk

M

maveric

Hoi,

Is het mogelijk om op een Xtreme ucas3.0 deze zenders te kijken, zonder nieuwe hardware aan te schaffen.

groetjes Maveric

Zet er met casinterface de dreamload op en dan penta met conax key's er in .
???Maar kiosk gaan niet open maar je deco draait wel goed LOL

ik heb ze wel open met penta 1.11 + conax

Originally posted by kjonker
ik heb ze wel open met penta 1.11 + conax

Kun je wat meer uitleggen waarom jij ze wel open krijgt?
Mij lukt het nl niet zoals het met MM wel lukt.

gr.

Ik heb in mijn extreme eerst met een cas interface de goeie dreamload erin gezet.
Daarna penta 1.11 + conax erin gezet.
Mijn moederbord was wel voorzien met een xilinx chipje 9572,
maar mijn pa had er 1 met een9536 en daar wou het niet mee.
misschien zit daar je probleem.
Met het orginele mm module lukt het altijd.

groetjes kjonker

Okee ...

Als je je Xtreme voorziet van Penta 1.11 Conax zal je dat moeten doen met een Cas Interface ... Dat is volgens mij nieuwe hardware !

Je zal om Kiosk (op Thor) open te krijgen een combinatie moeten maken met een andere Cam ... Dat is volgens mij nieuwe hardware !

Nu zal je ook nog een paar SmartCards moeten aanschaffen ... dat is volgens mij ook hardware ... of ben ik nou gek ?

Cya ...

kjonker ,

In een originele MM zit een 9536 Xilinx .
En met die Xilinx is makkelijker te communiceren dan met een 9572 ... echt wel .

Cya ...

En .. Als je embedded Cas voorzien is van MR soft en je hebt een MM met Conax in je CI slot dan gaat hij ook niet werken ,Embedded soft gaat eerst bij de Xtreme en dan de CI Slots.
Dus embedded , Penta 1.11 Conax en CI MR (bij voorkeur).
Maar hoe je het ook wend of keert je zal nieuwe hardware moeten aanschaffen !

Cya ...

je hebt gelijk hij zal toch een kleine investering moeten doen

Zal hij dan zelf niet zo bij de hand wezen dat als je wat veranderen wil dat het wat kost dacht toch wel?????

Satkieker,

Ik ben zelf natuurlijk niet zo bijdehand ... maar de vraag is toch " Zonder nieuwe hardware ! ".... Dat is toch wat hij vraagt ?

Cya ...

Dan maar even wachten of hij dat nu ook is???Dat het wel wat kost als je wat wil zien en of wil veranderen he.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan