xtreme met MM

O

odie

Hallo allemaal!

Ik heb een xtreme met MM en volgens mij staat er penta 1.09 op, nu is mijn vraag kan ik daar de firmware V2.55.00-PVR opzetten?

Momenteel heb ik iedere keer last dat het beeld bevriest, lijkt op lag(stoekken/stotteren van het beeld)..

Alvast hartelijk dank..ODIE
 
Hai,

Geen probleem, maar ik denk niet dat jouw probleem dan opgelost is. Penta 1.09 vriest heel vaak. Je kan dan beter tetra 1.0 of penta 1.11 of 1.20 erop zetten.

Tetra kan je er zonder problemen opzetten. Penta 1.11 of 1.20 moet je mee oppassen maar daar kan je veel info over vinden.

Je kan ook een emu soft erop zetten kijk dan heb je geen kaartje meer nodig.
Kijk maar eens op http:\\home.planet.nl\~ordel078

Groeten Ant27
 
nee hoor, penta 1.20 kan er zo op, dit in tegenstelling van de penta 1.11 deze wil een andere loader zien...

Dus gewoon met de magic progger ff penta 120 erop zetten en klaar is kees.

GR Fred.
 
Volgens mij was de vraag of er andere software op kan als er Penta 1.09 opstaat.
Ja dus, de Penta en de overige software staan los van elkaar.
Ik heb in mijn Xtreme Tetra1.0 zitten en dat geeft geen ongevraagde stilstaande beelden meer.
Je hebt dan wel dat gedonder met "No Acces Tetra" en daarom het ik er nu een Dragon Cam ingestoken.
Die schakelt de Ucas en een eventueel andere cam uit.
Je kan dan zappen tot je vingers blauw zien, maar loopt niet meer vast, geen meldingen met "No Acces" of "No Signal"
En met de juiste keys ook Conax op de Thor en Sky op de Hotbird als leuk extraatje.
Is nog niet echt goedkoop, maar dan heb je ook lol van je Xtreme!

Succes Theo50
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan