xxx werkend !!!!!!!!

Originally posted by whazzaa
Op de site is het een witte kaart.... seca2digital !

Ik hoop alleen dat deze kaart niet zo'n voor de 1e keer geactiveerd kaartje is. Want dan gaat alles alsnog na een korte periode op zwart.

T'is een pleur geld voor een try-out.

Als het niet werkt wil ik wel een donatie doen aan blokr, want ja t'is wel lullig 140 Euro's de deur uit en je hebt een 2e seca2 kaart die elders goedkoper had kunnen kopen.

Maar ja het verhaal dat alles overgaat naar Irdeto 2, althans de + en - zenders is ook wel een tegenvaller.
Maar ja zoveel is daar nu ook wel niet te zien, valt ook wel mee te leven.

A.s zaterdag hoop ik via een vriend van mij zo'n kaart in werking te zien voor het spaanse pakket. Dus tja ff afwachten.
Maar je hoort het wel steeds meer dat mensen de boel weer terug hebben, maar alleen niet voor hoelang.

En Whazzaa Zaterdag nog wat gezien???

B17

Doen ze het nog ? " papa " 's cards ?
K'hoor of zie maar nix !

Cya ...

@ tendoryu

Ehhh? En hoe lang is 't geleden dat je die kaart bestelde?
Nog anderen die hem al wel of juist niet hebben ontvangen?

de maandag heb ik die kaart besteld
ik zal iedereen ook op tijd vertellen als ze wel aankomt en of ze zal werken(wat ik betwijfeld)
ik ben niet heel zeker maar sinds maandag veel problemen met mijn e-mail adressen
dus voor iedereen beter even wachten

gr tendoryu

Heb op 1 oktober kaartje besteld en betaald,deze werd netjes bevestigd per mail, en nu leven we op hoop....,dat hij geleverd wordt en uiteraard functioneert.
Zodra hij geleverd wordt , en werkt, geef ik hier respons.

Ze zullen het nu wel erg druk hebben, want de url staat nu al op elk forum in heel europa...

Dus je moet niet gek op kijken dat nu je 2 weken moet wachten!

Diegene die er toen 1 besteld heeft had hem met 3 dagen in huis, maar toen was de url ook nog niet zo bekend als nu.

Ze moeten giganties veel kaarten op voorraad hebben om aan de vraag te kunnen voldoen, dan nog eens de tijd die het proggen in beslag neemt...

Dus 14 dagen lijkt mij nog aan de krappe kant.....

Maar laat het maar weten waneer je hem ontvangt!!!,
Ik ben ook erg benieuwd.

Gr Fred.

Tot nu toe ben ik volgens mij de enige hier. Ik hoop dat er snel iemand de kaart in de bus krijgt, want ik begin me zo onderhand bezwaard te gaan voelen.

Greetzzz.

ja ik denk ook dat gij eigenlijk de enige zijt ik hoop ook dat er meerdere gaan volgen zoals ikzelf

gr tendoryu

Natuurlijk kan er maar 1 provider op de kaart omdat er de chipset opzit van een orginele kaart.

Als er aan de andere kant niet meer word betaalt ga je op zwart.

jammer?

Freakie:

kippen kun je tenminste nog gratis ne*ken he maar zo kaart is duur

Blokr1 zit allang weer op zijn eiland in Griekenland met zijn Papa Doelos vermoed ik.....

nee want ook hij heeft geen kaart gekocht
hij zegt van wel
zo kan hij zelf de reactie van anderen afwachten die geld gaan storten en geen kaart ontvangen zo hoeft hijzelf geen 140euro te spenderen
ik moet wel zeggen dat hij het hier slim gespeelt heeft

tendoryu

blokr1 vroeg om mkfind dus die heb ik hem gemailt,en of hij wou laten weten hoe het afgelopen was...maar nooit geen reaktie meer,dus wilde denk ik eerst iemand anders voor 140 euro de boot in laten gaan,voor hij zelf wat ging bestellen,

Ach aldoende leert men.

@satlinks:

Ik heb van jou helemaal geen mkf ontvangen. Waar heb je die dan wel naar toegestuurd als ik vragen mag ??? Al met al is de white card hier nu een maand open. Wel heel erg vreemd dat niemand een kaart ontvangt van Papa, maar misschien druk daar. Maar 5 weken is wel erg lang. Zou ik ook in de piepzak zitten. Afwachten maar!

Greetzzz.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan