xxx werkend !!!!!!!!

B

blokr

Voor de belangstellenden onder ons: ik heb uit pure nieuwsgierigheid de seca2-kaart van meneer papdopoulos via zijn site besteld (140 euro, slik!) en had hem na ca. 10 dagen in huis en wat blijkt:

het werkt !!! het werkt !!! het werkt !!!

Het gehele pakket van is open, tenminste op x-zone na, maar dat kan ik pas na 22:00 uur nog controleren. Wat ik begrepen heb werkt de kaart een jaar en dan is het afgelopen. Ik laat nog even weten of x-zone ook open ligt !!!

Greetzzz.

waarom geloof ik dit niet??

Greeetzzzz Grizmo

Nou, vertel eens wat meer over die kaart.
Weet je wat voor een type kaart het is?
uitlezen !!!!! hihi :)

Slechts 140 euro. Nadat je je aangemeld hebt bij 'papa' krijg je een engelstalig bestel formulier per mail, waarin je de provider kan kiezen en doe je gelijktijdig je betaling. Wat voor kaart het is weet ik niet. Eerst maar eens afwachten hoe lang het werkt. Uitlezen kan altijd nog, hehehehe!! Valt me wel op dat ik nu een hoop euro's kwijt ben. Straks even kijken voor x-zone. Bbb wilde de link naar papa. Die staat in een thread hier. Dus even zoeken!

Greetzzz.

@eendenteam

Wordt PM ook ge-edited???? Stuur even PM hierheen!!

Ik denk dat ik deze site maar eens uit mijn favo ga trekken want ik krijg sterk de indruk dat duck niet veel meer zal bijdragen aan de sat hobby.

nou daar ben ik ook bang voor. Ik kan hier ook geen brood meer van bakken :( Gelukkig las ik al een stuk voordat het ge-edit werd.
Wel jammer dat de info hier niet meer ( of slecht ) verkrijgbaar is.

poteronassi

Ik word hier inderdaad ook geen wijs meer uit. Ik snap best dat er niet alles meer kan, maar vraag me af of duck het niet een beetje TE doet.

Zo dan maar: op tijdstip 22.02 (iedereen kent dat tijdstip) ligt xxx inderdaad open!!! Inderdaad bijzonder vervelend het nieuwe beleid.

Greetzzz.

Schijtebroeken beleid. Lets fase it! We like pirate vieuwing!! Maar op deze manier is er geen bal meer aan. Irdeto verdwijnt straks ook al dus dat wordt weer of ordinair betalen en te maken krijgen met het financi?le wanbeleid van Anal - of gewoon maar weer de eenvoudige upc stekker erin. Ook van dat bedrijf word je niet veel vrolijker.

Voor de link vragers: die is dus ook van dit forum verwijderd. Gaat lekker zo.

Greetzzz.

Beter via mail of PM.
Ik geloof blokr wel.
Maar daar gaat niet om ...
Voor mij is belangrijkste is emul met werkende PBM erin.(die moet ik hebben!)
Zoals blokker1 zei (niet blokr)
Er staan genoeg op site's met PPUA en PBM.
Enne...Mijn avr-blokker vergeten aan te zetten, nu mijn s2 cardje doet het niet meer.&*^%$#@Miljaar!

Straks even kijken voor aaa. Bbb wilde de link naar xxx. Die staat in een ccc.

Nou werkt aaa nu ook na 22:00 uur???

Gr Fred.

Er wordt inmiddels al overlegt hierover, zoals ik eerder al schreef a.u.b. even geduld zodat men er aan gewend is.
Links en vermeldingen van verkooppunten zal uiteraard niet mogen, de rest is even wennen en even onderling bespreken.
Komt wel in orde.

Je bedoeld de site die je kunt vinden via google....
Seca2 en geocities.

Je kunt daar dus voor 140 Euro's een kaart bestellen, die je na betaling thuis gestuurd krijgt. ( 4 dagen )

Stuur anders ff een pm......

Lijkt me wel wat ....

Quote:

The card is clone of an original card of each package and it is full autoupdate(this means in simple words that the card will works for years until the providers will change the encryption system again and they go to ?seca3? for example).Each card can have only one provider and gives access to all the channels of the provider including the pay per view

Hopelijk is dit 'm....

Groet

Wh@ZzAa

Zou goed kunnen.
Ik had echter begrepen dat C+ om de 2 of 3 jaar een kaartwissel wilde gaan doen, ben benieuwd. Ze zitten nu pas 5 maanden zoiets op de eerste seca v1+ kaart in NL.

Op de site is het een witte kaart.... seca2digital !

Ik hoop alleen dat deze kaart niet zo'n voor de 1e keer geactiveerd kaartje is. Want dan gaat alles alsnog na een korte periode op zwart.

T'is een pleur geld voor een try-out.

Als het niet werkt wil ik wel een donatie doen aan blokr, want ja t'is wel lullig 140 Euro's de deur uit en je hebt een 2e seca2 kaart die elders goedkoper had kunnen kopen.

Maar ja het verhaal dat alles overgaat naar Irdeto 2, althans de + en - zenders is ook wel een tegenvaller.
Maar ja zoveel is daar nu ook wel niet te zien, valt ook wel mee te leven.

A.s zaterdag hoop ik via een vriend van mij zo'n kaart in werking te zien voor het spaanse pakket. Dus tja ff afwachten.
Maar je hoort het wel steeds meer dat mensen de boel weer terug hebben, maar alleen niet voor hoelang.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan