xxx werkend !!!!!!!!

Hoi,
Maar die kaart werkt al langer hoor .(al een paar maanden)
Hij is hier al eens vaker aan de tand gevoeld hihi.
En ook toen dachten een hoop onzin ;)
Dus zo zie je maar weer dat het allemaal mogelijk is{alleen hoe lang wacht anal+ nu weer op de volgende ...3} ,alleen sommige willen weer ??????????? ..sssst allemaal nu met xxx en aaa praten hahaahahaha
Groeten Ben bye bye ;)

Ik kan me die vorige voelingen aan de tanden nog herinneren. Maar was het toen niet ook zo dat iemand die kaart bij een ander aan het werk had gezien en dat discovery het bijv. niet deed?
Zeker weten doe ik het niet meer maarja. Een witte kaart, prijsje 140 euro (lees afgerond: 308,51 gulden!) is een hele smak geld voor 1 provider, dit ruikt dus echt weer naar DPSC.

Hoe dan ook zal er toch wel iets te verwachten zijn de komende tijd nadat er weer genoeg euri of dollars aan verdient is.

Goed nieuws: ik kreeg van duckteam PM dat deze posting volledig open mag, dus alles in detail mag er uit. Als ik een kopie zou deze kaart zou willen maken, weet iemand dan hoe ik erachter kan komen WAT voor kaart het is en hoe ik kan beginnen met uitlezen.

Greetzzz.

Als ik me niet vergis zou het mogelijk moeten zijn met mkf de desbetreffende key's uit te lezen.

Maar zoals de peoples waar je'm van hebt gekocht zeggen:
The card is clone of an original card, hopelijk zijn deze wel uit te lezen. En het is dus mogelijk om op de een of andere manier eem clone te maken..... maar hoe........

Maar ff een vraagje, voor welke provider is er gekozen.
Of is deze kaart zo dat alle..... werken.

Persoonlijk heb ik dus wel belang bij deze kaart maar dan voor het spaanse of italiaanse pakket.

ALS het een kloon is van een originele kaart dan valt er net zo weinig aan uit te lezen of mee te klooien dan de originele kaart. Dus dat schiet niet op.

Verder lijkt me te risico met dit soort kloonkaarten (als het al waar is wat je zegt) dat iemand van Canal+ zo'n kaart besteld, hem uitleest en trackt van welke originele kaart het een kloon is, en dan die originele kaart op zwart zet. Gevolg is dan dat alle duurverkochte kloonkaarten ook op zwart gaan.

@Bigfoot1972,

Klopt wat je zegt, als het dus daadwerkelijk een kloon is.
Zoals al bekend, is er software in omloop waarmee het mogelijk is een orginele kaart te bewerken zodat deze volledig open staat.
Maar dan wordt er random op de kaart geschreven, wat nogal wat risico's met zich meebrengt.
Als dit dus orginele kaarten zijn die op deze manier zijn aangepast kunnen we d'r nog niet veel mee.

T'is echt een pleur geld voor zo'n test.
En alleen rood blauw en 16/9 is in mijn geval geen 140 waard.
Dus ik zou kiezen voor een provider die wel wat te bieden heeft, zoals Sky of Csd of.....

Hopelijk is deze kaart wel uit te lezen, dan zullen er binnenkort wel andere oplossingen voor komen.
Maar er moet natuurlijk wel eerst het nodige aan ???? binnenkomen voordat dit public wordt.

Dus zodra de koe gemolken is wordt het wel een keer public...

Nou ik heb even op die site zitten kijken, spierwit kaartje en iets van 7 providers die je open kan zetten, alles moet via yahoo mail en kost je 140 euro.

Ik heb zo mijn bedenkingen hierover maar durven zeggen dat dit geheel fake is kan ik ook niet, iemand zou dat duidelijk moeten bewijzen dat het werkt en inderdaad die 140 euro neertellen met alle risico's van dien wat hier volgens het bericht ook gebeurd is. Maar dan nog is enkel schrijven erover geen bewijs, je kop op een foto zetten met het kaartje erbij is ook geen optie iedereen weet gelijk wie je bent, maar een echte foto van het kaartje in kwestie zou wat overtuigender over kunnen komen maar moet dan wel met enige bewijs voering worden gedaan met het bericht het werkt kijkt u maar. Daarnaast word er vermeld dat het een kloon is dus is het niet echt gekraakt naar mijn mening, en het gevaar bestaat zoals al gemeld dat alles op zwart kan gaan als de kaartinfo bekend word bij de betreffende C+ van dat land. Dat is een hoop risico voor 140 euro !

Maar goed, 7 providers....

Als het kaartje 3 jaar werkt (36 maanden) dan is het nog wel te doen...

140 euro : 36 maanden = 3.8 euro in de maand : 7 = 0.55 euro per provider in de maand...

Nog goedkoper dus als keys zoeken op internet....hehehe

Gr Fred.

Maar goed, 7 providers....

Als het kaartje 3 jaar werkt (36 maanden) dan is het nog wel te doen...

140 euro : 36 maanden = 3.8 euro in de maand : 7 = 0.55 euro per provider in de maand...

Nog goedkoper dus als keys zoeken op internet....hehehe

Gr Fred.

==============================================
Volgens mij is het 140 euro's per provider, dan is 7 x 0.55=3.85 nog niet veel geld. Maar wel een investering van 980 euro's. En ervan uitgaan dat het 3 jaar werkt, wat onwaarschijnlijk is. Dit is een commercieel verhaal want volgens mij passen er meer providers op 1 kaart!!! Als canal + naar irdeto2 overstapt ga ik zo een kaartje aanschaffen. Nu zou ik hem alleen voor discovery channel kopen. Dan vind ik 140 euro 2 much!!!

Jaap, waarom denk je dat er 7 providers op die kaart staan, heb jij ook zo'n kaart soms?

Als het een kloonkaart is staat er maar 1 provider op. Als er 7 op staan dan is seca-2 daadwerkelijk gekraakt.

Ik heb die site een tijdje geleden bezocht en er stond toen duidelijk dat je 1 provider mocht kiezen.

kan iemand mij de link via pm doorgeven van papahupeldepup want ik ben hem kwijt.

@blokr...
Als je gaan beginnen uitlezen, wil je ff PPUA en PBM opsturen via PM.
Ik zoek nog steeds naar geldige s2 string. verd%^$#!@$^bijna 1 week zwart.
@Nick-nitro...Url adres had ik hier al gepost.(topic: white card bestellen...) ff goed doorlezen, het staat hier wel ergens.(of is ie weggehaald??LOL)
Inmiddels heb ik een DPSC schema ontvangen.(in tif formaat??)
@bigfoot1972..... S2 is sinds okt 2002 officieel gekraakt.(maar nog niet publiek, eerst $$$)
@peet99...(via PM)simpel, surf eens op internet. SAT to PC tuner kaart. daar kun je heleboel info's vinden. En er zitten ook bepaalde software downloaden voor s2 channels kijken. Eigenlijk is soort manipulatie van s2 vorm.(dus betekent s2 is niet gekraakt, maar gemanipuleerd door pc cryptie signalen en blabla...). hoop gelul om kort houden, je kunt gewoon op s2 kijken via sat pc tuner kaart. zoeken? doe je maar via google.com!
Suc6 ermee..........
Gr33tz MZ4

Hoe heet die software voor de DVB kaarten dan om de .... te openen?

daarmee komen we nog niet verder we zoeken de software voor de pc sat zelf bij happysat is niets te vinden voor de seca2

tendoryu

ik snap niet dat er mensen zijn die niet begrijpen dat je een kaart niet kan clonen.

je kunt niet van die kaart een stukje af halen dan dan op een kweek zetten en een tweede laten groeien.

als er dpsc kaarten zijn dan is dat een heel andere kaart (met een heel andere processor) als de orginele.

dat betekent dus (als ze er zijn) dat de kaart gekraakt is, omdat er op de kaart een in een andere taal geschreven emulatie draait die de seca2 kaart nabootst.

in die kaart staan dan de masterkeys en de serial en de ppua van een echte kaart.

en waarschijnlijk zouden er ook meerdere providers op de kaart kunnen staan(als het seca2 systeem dat toe laat) maar is het natuurlijk veel slimmer om er in het begin maar een op te zetten omdat er altijd mensen zijn die er voor de andere provider ook nog een bij kopen.

gr blokker

mij gaat het helemaal niet om het clonen van een kaart maar
als mz4 zegt dat hij seca2 kan kijken met pc sat dan ben ik wel benieuwd met welk programma hij emuleert
en gewoon zeggen dat het via google wel te vinden is ???
probeer zelf maar ge zult niets vinden via google om het werkend te krijgen
altijd krijgt ge een link naar die website die die clone kaarten verkoopt

tendoryu

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan