yes, we kunnen weer .....

Satfun back, das GOEEEEEEEED !! Hou em in de lucht :)

Breaks, en vijf seconden...

 
oooohh, wat ben ik nou weer gelukkig!!

we zijn er weer,

succes allemaal!!!!!

 
Joepie!!!! Ons oude vertrouwde board is er weer, net zoals het was "achtergelaten" ;)

Trouwens niks ten nadele van het andere board waar ik ook een paar gelukkige dagen op mocht/kan surfen.

Suc6 heren moderators!!!!

Have fun with the hobby :) :) :) :) :)

:biggrin: Greetz HurryBird :biggrin:

 
gelukkig weer terug ik begon er al bijna aan te denken om de kennis dan maar te gaan gebruiken om daadwerkelijk te kijken(een mens moet toch wat met zijn tijd)

greetz Geinponem en altijd maar blijven lachen

 
Ook weer blij dat we weer gebruik kunnen maken van dit mooie board.En nu maar hopen dat het voor zéér lange tijd mge zijn!!

 
Dit was mijn eerste board,en de laatste tijd (noodgedwongen) reeds enkele andere bezocht.

Maar toch ben ik blij dat het funboard terug is!

suc6

flash u

 
En nou maar hopen dat ons engeltje te bedonderd is om te mailen e.d.

 
Ben weer blij dat jullie er weer zijn en hopen dat onze vriend freek het board met rust laat.

suc6:)

 
Auch hier im Tirol besten Empfang!

Der Baurnpartei, da gehoeren wir bei!

Viel gluck, viel spass und schiheil aus den Bergen

Digidirk

 
Heren ook vanuit Germany succes met de heropening van dit board.Nog een board te gaan en alles is weer compleet.

greetings goto.

 
Hiep Hiep Hoera

Welkom back Boys.

Hopelijk voor goed deze keer.

Laat ze er maar een puntje aan zuigen deze keer!!!! C+

:tong: :p :tong: :p.......

 
Kijk, dat zijn berichten !

Funboard weer online, mooi. Hoop dat het nu ook definitief online blijft, en dat bepaalde individuen eindelijk eens gaan beseffen dat de gepleegde acties weinig tot niets uithalen.

Helemaal mooi dat het eruitziet alsof het nooit is weggeweest !

Heeren mods, chapeau !

Peter.

 
perfect weer luitjes. Ik hoop dat dit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaat duren

many thanks aan de makers

 
In vind het grote klasse van jullie. Ik ben heel blij het bekende board weer te zien. Veel succes en plezier.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan